فورد موستانگ GTD در نوربرگ رینگ وحشیانه به نظر می رسد


بلندگوهای خود را روشن کنید سمفونی V-8 گلویی در پیست نوربرگ رینگ غیر معمول نیست، اما معمولاً با مرسدس-AMG همراه است. یک ماشین عضلانی آمریکایی در طول جلسات تست رسمی نادر است، اما فورد موستانگ GTD شبیه هیچ ماشین عضلانی دیترویت نیست.

زمانی که این نسخه جاده‌ای از خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 معرفی شد، فورد هیچ تصمیمی در مورد رفتن به پیست نوربرگ رینگ با جاه‌طلبی تنظیم یک دور بسیار سریع نداشت. این خودروساز بر این باور است که GTD می تواند حلقه Nordschielfe را در کمتر از 7 دقیقه اجرا کند و اکنون آزمایش آن قبل از تلاش رسمی در اواخر سال جاری در حال انجام است.

CarSpyMedia ویدئویی را که از مکان های مختلف در اطراف مسیر 12.9 مایلی گرفته شده به اشتراک گذاشت و حتی در این مرحله اولیه، از گوشه و کنار به نظر می رسد. احتمالاً نیازی به گفتن سریع بودن آن نیست، اما با برخی توضیحات در مورد اولین پرواز با سرعت بالا که از نقطه 52 ثانیه شروع می شود، بر آن تأکید خواهیم کرد. ماشین را با نزدیک شدن می بینیم کلینز کاروسل، چرخ فلک “کوچک” در انتهای پشت حلقه. GTD در واقع لاستیک جلوی داخلی را هنگام ورود بلند می کند و انواع سرعت و چسبندگی را از طریق بانکداری ملایم حمل می کند. به نظر می رسد بسیار متشکل است، و صدا بهشت ​​بنزین خالص است.

بقیه ویدیو بیشتر شبیه همین است. گاهی اوقات صدای ناله سوپرشارژر را از موتور 5.2 لیتری V-8 اجباری می شنویم، اما نت عمیق اگزوز به اندازه یک عقاب طاس آمریکایی است. بیش از 800 اسب بخار در زیر کاپوت وجود دارد و چرخ های عقب را از طریق یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه تامین می کند. بله، این یک گیربکس است که در عقب خودرو با چرخ‌های محرک نصب شده است تا توزیع وزن تقریباً 50/50 را به موستانگ بدهد.

سیستم تعلیق عقب فورد موستانگ GTD

سیستم تعلیق هلی الهام گرفته از مسابقه نیز به آنجا بازگشته است و از طریق یک پنجره پلکسی گلاس در جایی که صندلی عقب معمولاً قرار دارد قابل مشاهده است. ما دوست داریم در حین حکاکی کردن “حلقه” کار آن را تماشا کنیم. داری گوش میدی فورد؟

با قیمت تخمینی 325000 دلار، بسیار گرانتر از هر موستانگ در تاریخ است. اما اگر موفق شود یک دور زیر هفت دقیقه‌ای بپیچد، سریع‌ترین خودروی تولیدی آمریکایی خواهد بود که تا به حال پیست نوربرگ رینگ را پشت سر گذاشته است. این همچنین آن را در میان سریع ترین خودروهای تولیدی در جهان قرار می دهد

با قضاوت بر اساس این ویدیو، تا اینجا همه چیز بسیار خوب به نظر می رسد.



منبع