فورد یک دوره کامل رالی کراس برای توسعه موستانگ ماچ-ای رالی ساخت


برند موستانگ در سال 2021 زمانی که فورد مدل Mach-E را عرضه کرد رشد کرد. پلاک نمادین اکنون شامل یک کراس اوور چهار در و تمام الکتریکی با تأثیرات طراحی Pony Car است. فورد سال گذشته با معرفی رالی، یک نوع آفرود محور، همه کاره بودن Mach-E را پذیرفت. فورد روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا آنجا پیش رفته که برای توسعه این تریم، یک کورس رالی کراس کامل ساخته است.

این خودروساز مستقر در دیربورن تکالیف خود را قبل از جابجایی خاک در میشیگان، مصاحبه با رانندگان رالی کراس و بازدید از مسیرهای مختلف قبل از طراحی مسیر انجام داد. مهندسان فورد سپس از رایانه‌ها برای ارزیابی طرح، سرعت‌های مورد انتظار، زمان‌بندی و سایر داده‌ها استفاده کردند تا تضمین کنند که خودروساز در حیاط خلوت خود یک مسیر واقعی رالی کراس دارد.

پیست توسعه‌یافته داخلی به فورد اجازه داد تا رالی Mach-E را در آزمایش شکنجه 500 مایل ترکیبی قرار دهد. آبی بیضی این مسیر را به گونه ای طراحی کرد که معادل مسابقه رالی کراس هر ماه به مدت یک دهه شبیه سازی کند.

تست دقیق به خریداران یک Mach-E با افزایش 0.78 اینچی در فاصله از زمین و حالت رانندگی RallySport جدید داد. این نرم افزار که برای استفاده در خارج از جاده در نظر گرفته شده است، امکان اسلایدهای بزرگتر را فراهم می کند. همچنین به رالی یک پاسخ دریچه گاز خطی و میرایی تهاجمی تر برای کنترل زمین های ناهموار می دهد.

فورد عملکرد EV را در تبدیل رالی خود کم نکرد. کراس اوور موستانگ دو موتوره 480 اسب بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور تولید می کند که این کراس اوور را در 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رساند. برد تخمینی EPA 265 مایل دارد و از 61890 دلار شروع می شود که شامل هزینه مقصد 1895 دلار می شود.



منبع