فولکس‌واگن می‌گوید بازاری برای وانت ID.Buzz Camper وجود ندارد


وقتی فولکس واگن آیدی. Buzz در سال 2022 شروع به کار کرد، صحبت از یک مدل کمپر پاپ تاپ تقریباً با آن شروع شد. چرا که نه؟ ماجراجویی‌های کمپینگ و اتوبوس کلاسیک فولکس‌واگن مانند کره بادام‌زمینی و شکلات با هم ترکیب می‌شوند، اما اگر اصلاً عملی شود، احتمالاً سال‌ها دور از این فرمول استفاده می‌شود. یعنی حداقل در یک شناسه. کمپر Buzz California که مستقیماً از فولکس واگن می آید.

وقفه همانگونه که سال گذشته گزارش شد، مشکلات توسعه نیست. مطابق با اتوموبیل، مدیران فولکس واگن به سادگی تقاضای کافی برای هزینه ساخت آن را در حال حاضر نمی بینند. با استناد به لارس کراوز، مدیر فروش و بازاریابی فولکس‌واگن، برخی از چالش‌های توسعه مورد انتظار برای هر مدل جدید وجود دارد. اما همچنین، خریداران حاضر نیستند به یک کمپر برقی متعهد شوند.

فولکس واگن شناسه 2024 ایالات متحده.  عکس های رانندگی بیرونی Buzz LWB

“می توانم به شما بگویم که ما همیشه از بازار شروع می کنیم، و با نگاهی به آمار و ارقام بازار و نگاه دقیق به مشتریان خود، مشخص شد که نیاز به این نوع وسایل نقلیه – کمپینگ های مبتنی بر BEV – از دیدگاه ما هنوز وجود ندارد. طبق گزارش کراوز، گفت: اتوموبیل.

او همچنین بیان می‌کند که انتظار می‌رود تقاضا تا پایان دهه افزایش یابد و فولکس‌واگن این بازه زمانی را برای شناسه احتمالی هدف قرار داده است. پرتاب Buzz California. در این میان، فولکس واگن کالیفرنیا بر اساس T7 Multivan وجود دارد که امسال برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده است. این خودرو در آگوست گذشته به‌عنوان یک نمونه اولیه تقریباً تولید معرفی شد و نام نمادین کالیفرنیا و سقف پاپ بالا را به یک پلتفرم هیبریدی پلاگین معرفی کرد.

مدیر عامل خودروهای تجاری فولکس‌واگن، کارستن اینترا، معتقد است که این خودرو به‌عنوان پله‌ای برای کمپینگ‌های برقی عمل می‌کند و به همین دلیل، ما گمان می‌کنیم که فروش آن بسیار دقیق نظارت شود. اگر خریداران به یک PHEV کالیفرنیای بزرگتر پاسخ ندهند، منطقی است فکر کنیم که یک EV کالیفرنیای کوچکتر می تواند به طور کامل حذف شود. فقط زمان در این زمینه مشخص خواهد کرد.

طعنه آمیز این است که، علیرغم داشتن نام یک ایالت ایالات متحده، VW T7 کالیفرنیا برای فروش در آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد. چه زمانی (یا اگر) شناسه. Buzz California پخش می شود، می تواند سفر را انجام دهد. این خودرو بر اساس مدل شاسی بلند ساخته خواهد شد که تنها نسخه ارائه شده به خریداران آمریکایی است.



منبع