فولکس واگن ساخت جتا GLI شما را برای سال 2025 ساده تر از همیشه کرده است. تنها یک گزینه در دسترس است، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که دستی شش سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه را میخواهید. هر دو نسخه از همان 33940 دلار شروع می شوند (قیمت شامل هزینه 1225 دلاری مقصد است).
تنها گزینه موجود پکیج مشکی 650 دلاری است که سقف مشکی، درپوش آینه های مشکی و رینگ های 18 اینچی مشکی جدید را به سدان تازه شده اضافه می کند. فولکس واگن کل خط جتا را برای سال 2025 به روز کرد و طراحی جلویی را اصلاح کرد و کابین را اصلاح کرد.
بسازید و مدل کنید | موتور | اسب بخار | گشتاور | قیمت (بالاترین قیمت) |
فولکس واگن جتا GLI 2025 | توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر | 228 اسب بخار | 258 LB-FT | 33940 دلار |
هوندا سیویک سی 2025 | توربو 1.5 لیتری چهار سیلندر | 200 اسب بخار | 192 LB-FT | 31045 دلار |
هیوندای النترا 2025 N | توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر | 276 اسب بخار | 289 LB-FT | 35100 دلار |
GLI با به دست آوردن صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی هشت اینچی ایستاده از این درخشش سود می برد. همچنین دارای سه درگاه USB-C است – دو درگاه در بالای صفحه شارژ بیسیم 15 واتی جلوی شیفتر و یکی در جعبه ذخیرهسازی کنسول مرکزی. همچنین دارای کنترل های تهویه مطبوع لمسی Climatronic و دکمه های لمسی فرمان است.
زیر کاپوت همان موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری EA888 توربوشارژ وجود دارد که 228 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور تولید می کند. دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم تعلیق پایینتر، و کنترل شاسی دینامیک فولکسواگن نیز در خودروی دیفرانسیل جلو استاندارد هستند.
فولکس واگن
فولکس واگن
جتا GLI 2025 همچنان از هوندا سیویک Si 2025 گرانتر است، اما فولکس واگن کمی قدرت بیشتری میدهد و با خودکار در دسترس است، در حالی که Si نیست. GLI ارزانتر از النترا N 35100 دلاری است، اما هیوندای نیز 50 اسب بخار بیشتر از جتا تولید میکند – و این فقط برای دستی شش سرعته است. Elantra N با گیربکس هشت سرعته دوکلاچه حتی گرانتر است و از 36950 دلار شروع می شود.