فولکس واگن ماشینی برای کشاورزان ساخته است و نه، این یک کامیون نیست


فولکس واگن پولو سال آینده 50 ساله می شود، زمان زیادی برای این خودروی کوچک وجود دارد که اشکال مختلفی به خود بگیرد. از زمان عرضه آن در سال 1975، این خودرو به عنوان یک هاچ بک، سدان، واگن و حتی به عنوان یک کراس اوور فروخته شده است – پولو کراس را به خاطر دارید؟ امسال، بخش برزیلی این شرکت در حال تجدید نظر در مورد یک نسخه مقاوم تر با سیستم تعلیق برجسته است.

طعم جدید سوپرمینی که Polo Robust نام دارد، به طور خاص برای کشاورزان طراحی شده است. فولکس‌واگن برزیل ادعا می‌کند که مشتقات کراس اوور جدید در ذهن «با مشتریان در بخش کشاورزی توسعه و آزمایش شده است». از آنجایی که باید با جاده های ناهموارتر برخورد کند، هاچ بک روی پایه ها فاصله بهتری از سطح زمین دارد. به داچیا ساندرو استپ وی فکر کنید.

پولو روبست بیشتر از سیستم تعلیق بلند شده آن است زیرا فولکس‌واگن برزیل نیز به آن صندلی‌های وینیل می‌دهد. این ساده ترین نوع اثاثه یا لوازم داخلی برای تمیز کردن بعد از یک روز سخت کاری در مزرعه است. علاوه بر این، تشک های لاستیکی و حتی گیره تریلر نیز دریافت می کنید. با این حال، مالکان نمی توانند بارهای سنگین را بکسل کنند زیرا اسب کار از یک موتور بنزینی 1.0 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد. این تنها 84 اسب بخار قدرت و 101 نیوتون متر (75 پوند فوت) گشتاور تولید می کند که از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

هاچ بک برجسته یک خودروی جایگزین برای دو پیکاپ تراک موجود در محل است، ساویرو جدید و آماروک بزرگتر. دومی هنوز در اولین نسل خود در برزیل است، جایی که فولکس‌واگن همچنان مدل اصلی خود را در داخل به فروش می‌رساند. مدل نسل دوم که سال گذشته عرضه شد، بر اساس رنجر ساخته شده و حتی توسط فورد ساخته شده است.



منبع