فولکس واگن ممکن است یک گلف R Clubsport حتی داغتر بسازد


فولکس واگن در حال حاضر در حال توسعه یک گلف R Clubsport داغتر است. هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا هرگز وارد تولید خواهد شد یا خیر زیرا هنوز نیاز به تایید هیئت مدیره فولکس‌واگن دارد، اما اگر چراغ سبز شود، می‌تواند به داغ‌ترین هاچ برند تا کنون تبدیل شود.

مارتین هوب، سخنگوی فولکس واگن، گفت جاده و مسیر این شرکت در حال کار بر روی “نسخه مسیر محور تر” این مدل است. با این حال، او توضیح بیشتری در مورد چگونگی دستیابی شرکت به آن نداد. R Clubsport احتمالاً درخشش استاندارد Clubsport را دریافت می کند که شامل اصلاح هندسه سیستم تعلیق و کاهش وزن است.

فولکس واگن گلف R نسخه بیستمین سالگرد

گلف R دارای موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری EA888 توربوشارژ فولکس واگن است که 315 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور تولید می کند و می تواند در Clubsport قدرت کمی بیشتر کند. این خودرو با یک گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود که برای مدت طولانی‌تری در دسترس نخواهد بود و سیستم چهار چرخ متحرک 4Motion شرکت با بردار گشتاور.

R Clubsport باید بهترین زمان 0 تا 60 R's استاندارد 4.7 ثانیه در یک دهم یا دو باشد. با این حال، ما شک داریم که فولکس واگن حداکثر سرعت مدل را برای Clubsport افزایش دهد که به 155 مایل در ساعت محدود شده است. قابل توجه ترین پیشرفت ها باید در زمان های دور آن مشهود باشد.

همانطور که R Clubsport روی کاغذ عالی به نظر می رسد، هنوز اعضای هیئت مدیره شرکت را ملزم می کند تا قبل از ورود به تولید آن را تأیید کنند. همچنین مشخص نیست که آیا فولکس واگن قصد دارد آن را در ایالات متحده عرضه کند یا خیر. اگر تأیید شود، احتمالاً قبل از سال مدل 2025 که GTI و R برای همیشه گزینه گیربکس دستی را از دست می دهند، به آمریکا نخواهد رسید، اما ما نمی توانیم همه چیز را داشته باشیم.



منبع