مبادا فراموش کنیم فولکسواگن اخیراً نسخه متقاطع ID.3 را معرفی کرده است، بنابراین تعداد کمی از مدلهای مشابه در اندازه وجود خواهد داشت. Schäfer گفت که به طور چشمگیری متفاوت از هاچ است که در سال 2023 هنگامی که یک مشتق GTX با عملکرد بالا ظاهر می شود، فیس لیفت می شود.
فولکس واگن گلف برای زندگی کردن، نسل نهم برای نشستن در زیر ID.3
در سال 2021، فولکس واگن یک بیانیه مطبوعاتی در مورد قصد خود برای تبدیل شدن به یک “ارائه دهنده تحرک مبتنی بر نرم افزار” منتشر کرد. جدا از اصطلاحات بازاریابی، این اعلامیه همچنین شامل اخباری در مورد نسل نهم گلف بود که اواخر این دهه عرضه می شود. توماس شافر، مدیر عامل شرکت، فوراً تا آگوست 2022 صحبت کرد Die Welt در مورد اینکه چگونه افزایش هزینه های توسعه با موتورهای احتراقی آینده هاچ بک را نامشخص می کند. وی افزود که این تصمیم در 12 ماه آینده اتخاذ خواهد شد.
53 عکس ها
به این منظور، شفر گفت: “به هیچ وجه ما نام گلف را رها نمی کنیم. ما نام های تجاری نمادین، Golf و GTI داریم. دیوانگی است که بگذاریم آنها بمیرند و از بین بروند.”
Schäfer پیشنهاد کرد که نسل بعدی گلف کوچکتر از ID.3 خواهد بود، به این معنی که بالاتر از خودروی برقی شهری ID.2 اما زیر نسل بعدی ID.3 قرار خواهد گرفت. در مورد نحوه نامگذاری آن، مدیر عامل فولکس واگن نشان داد که می تواند به عنوان شناسه به بازار عرضه شود. گلف این یک تصمیم جالب است زیرا بسیاری از ما فکر میکردیم ID.3 در نهایت زمانی که همه چیز برقی شود جایگزین گلف میشود.
در نمایشگاه خودروی لس آنجلس که در حال انجام است، برترینهای فولکس واگن نشستند و با او گفتگو کردند. اتوموبیل درباره سرنوشت مدل جمع و جور نمادین. جای تعجب نیست که این شرکت مستقر در ولفسبورگ به اندازه کافی باهوش است که نام “گلف” را با توجه به میراث پشت آن زنده نگه دارد و از اواسط دهه 1970 بیش از 35 میلیون خودرو فروخته است.
یک سوال پیش میآید: این خودرو در کجای خط شلوغ فولکسواگن قرار میگیرد؟ همانطور که مشخص است، ID.3 هرگز جانشین گلف نبوده است. شفر آن را به عنوان “بیشتر گلف پلاس” توصیف کرد. برای کسانی که با دومی ناآشنا هستند، این یک مینی ون جمع و جور بود که بین سال های 2004 تا 2014 با سقف بلندتر در مقایسه با دریچه معمولی فروخته شد. این خودرو بر اساس پلت فرم PQ35 در زیر توران قرار داشت و در نسل پنجم و ششم گلف در دسترس بود.