فولکس واگن گلف GTI Clubsport 296 اسب بخاری هنوز به ایالات متحده نمی آید


فولکس واگن در حال اضافه کردن چاشنی های اضافی به هات هاچ اصلی خود است. GTI Clubsport جدید، بر اساس GTI فیس لیفت شده، چراغ های به روز شده را از Grand Touring Injection معمولی ولفسبورگ به ارث برده است. مشتق قوی تر دارای سپر جلو متفاوت و اسپویلر عقب بزرگ است. همچنین دارای چرخ‌های 18 اینچی بزرگ‌تر Quadrifoglio یا مجموعه 19 اینچی اختیاری است.

شکاف قدرت بین این دو با عرضه مدل های Mk8.5 کمتر شده است. در حالی که GTI استاندارد 20 اسب بخار قدرت اضافی برای مجموع 261 اسب بخار به دست آورده است، Clubsport به تولید 296 اسب بخار ادامه می دهد. تفاوت 35 اسب بخاری باقیمانده هنوز هم مرتبط است، به علاوه یک مزیت 22 پوند فوتی برای نسخه داغتر نیز وجود دارد. مانند قبل، گلف آماده پیست 295 پوند فوت گشتاور دارد.

گلف GTI Clubsport اصلاح شده مانند نسل قبلی خود به طور انحصاری با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه می شود. GTI معمولی جدید همان DSG را برای گیربکس دستی جایگزین دریافت می‌کند، زیرا فولکس‌واگن با این فیس لیفت در اواسط سیکل، تعویض چوب را کنار گذاشت. شایان ذکر است که در طول نسل Mk7، Clubsport با سه پدال عرضه می شد.

در حالی که طعم کمتر GTI 5.9 ثانیه طول می کشد تا به سرعت 62 مایل در ساعت برسد، پسر عموی برچسب دار آن این کار را در 5.6 ثانیه انجام می دهد. هر دو به صورت الکترونیکی در سرعت 155 مایل در ساعت هستند، اما Clubsport یک بسته مسابقه اختیاری دریافت می کند که محدود کننده را به 167 مایل در ساعت کاهش می دهد. این بسته همچنین با یک اگزوز قوی تر Akrapovič ارائه می شود. به سراغ نسخه هاردکور GTI بروید و فولکس‌واگن با ترمزهای حجیم‌تر معامله را شیرین می‌کند. علاوه بر این، این خودرو همچنین یک حالت ویژه برای مشخصات رانندگی اسپورت دریافت می‌کند تا اوضاع را واضح‌تر کند.

هر دو مدل به صورت استاندارد با دیفرانسیل لغزش محدود و فرمان پیشرونده، به‌علاوه کنترل شاسی دینامیک تطبیقی ​​اختیاری (DCC) عرضه می‌شوند. در داخل، دوتایی پویا از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.9 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و بهبودیافته استفاده می کنند، یا اینطور که فولکس واگن می گوید. همانند گلف معمولی، لغزنده های لمسی در نهایت روشن می شوند. اخبار خوب بیشتری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد زیرا فرمان به جای کلیدهای خازنی به دکمه های معمولی باز می گردد.

باشگاه اسپورت جدید اولین حضور عمومی خود را این هفته در Nürburgring 24 Hours جشن می گیرد قبل از اینکه اواخر امسال در اروپا به فروش برسد. سخنگوی فولکس واگن تایید کرد موتور 1 که مانند آخرین Clubsport، این مدل جدید در آمریکا فروخته نخواهد شد.



منبع