فولکس واگن 34.9 میلیون دلار برای شیوه های بی نظم وام پرداخت می کند

  • خدمات مالی گروه فولکس واگن بریتانیا 34.9 میلیون دلار جریمه و غرامت پرداخت خواهد کرد.
  • به حدود 110000 مشتری بریتانیایی 28 میلیون دلار پرداخت خواهد شد که توسط اداره رفتار مالی جریمه 6.9 دلاری اعمال خواهد شد.
  • در برخی موارد، وسایل نقلیه مشتریان بازپس گرفته شده است و پس از آن هزینه های بازپس گیری ارزیابی می شود.

بخش مالی گروه فولکس واگن در بریتانیا بیش از 28 میلیون دلار به حدود 110000 مشتری که در پرداخت ها مشکل داشته اند و در سال های اخیر با آنها بد رفتار شده است، پرداخت خواهد کرد. علاوه بر این، اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) 6.9 میلیون دلار جریمه بر این خودروساز اعمال کرد که مجموع هزینه شکست های مالی فولکس واگن را به 34.9 میلیون دلار رساند.

این پرداخت نتیجه تحقیقات FCA در مورد گزارش هایی است که کار با فولکس واگن فاینانس یا بسیار دشوار است، یا به طور کامل از همکاری با مشتریان در مشکلات مالی خودداری می کند. علاوه بر این، FCA مواردی را شناسایی کرده است که فولکس واگن هزینه‌های اضافی را برای افرادی که با مالکیت مجدد مواجه هستند، وضع کرده است. یک مورد، که در گزارشی از اداره رفتار مالی ذکر شده است، فردی را برجسته می کند که به او گفته شده بود باید «20 هزار» بپردازد. و ماشینش را پس می دهد. گزارش FCA همچنین موارد متعددی را شناسایی می‌کند که از افرادی که از بازپس‌گیری رنج می‌برند، هزینه ۲۵۲ یورو (۳۲۶ دلار) دریافت می‌کنند.

FCA دوره ای را از 1 ژانویه 2017 تا 31 ژوئیه 2023 شناسایی کرد که طی آن گروه مالی فولکس واگن بریتانیا “در توجه به منافع آن مشتریان و رفتار منصفانه با آنها، (شکست) در برآوردن نیازهای اطلاعاتی آن مشتریان و و با آنها به شیوه ای روشن، منصفانه و غیر گمراه کننده ارتباط برقرار کنید.» گزارش 57 صفحه‌ای یک فرآیند عمدتاً خودکار را تشریح می‌کند که شرایط خاص را در نظر نمی‌گیرد یا فرصت‌هایی را برای صاحبان متخلف فراهم می‌کند تا پرداخت‌های از دست رفته را جبران کنند.

به عنوان بخشی از توافق با FCA، VW Finance تغییراتی را در شبکه خود ایجاد کرده است تا به شرایط فردی مشتریانی که برای پرداخت با مشکل مواجه هستند رسیدگی کند. این شامل فرآیندهای گروهی جدید و ارتباطات بهتر در همه سطوح، از جمله موارد دیگر است.

ترز چمبرز، مدیر اجرایی مشترک اجرای نظارت و نظارت بر بازار در FCA، گفت: “برای بسیاری، یک خودرو یک وسیله خوب برای داشتن نیست، بلکه یک ضرورت برای زندگی کاری یا خانوادگی است.” فولکس واگن فاینانس با در نظر نگرفتن آنچه که ممکن است به آن‌هایی که در سختی‌ها هستند نیاز داشته باشد، وضعیت‌های شخصی دشوار را بدتر کرده است از مشکلات مالی به درستی.”

منبع