فولکس واگن ID.7 را برای آمریکای شمالی به دلیل کندی بازار خودروهای برقی به تاخیر انداخت


فولکس واگن روز چهارشنبه اعلام کرد که عرضه سدان تمام الکتریکی ID.7 خود در ایالات متحده و کانادا را به دلیل تغییر شرایط بازار به تاخیر انداخته است.

این شرکت در بیانیه‌ای که صبح امروز منتشر شد، گفت: «فولکس‌واگن متعهد به انتخاب‌های مبتنی بر بازار و در عین حال گوش دادن به مشتریان خود است. از آنجایی که پویایی بازار همچنان در حال تغییر است، فولکس واگن معرفی سدان ID.7 را در ایالات متحده و کانادا به تاخیر می اندازد.

فولکس واگن ID.7 2024 اولین بررسی درایو

سدان ID.7 از سال گذشته در اروپا به فروش می رسد. در ابتدا انتظار می رفت که در سال 2024 به سواحل ما برسد، تقریباً به اندازه پاسات است که اکنون متوقف شده است. بسته‌های باتری موجود شامل یک واحد 77.0 کیلووات ساعتی است که به اندازه کافی برای حدود 300 مایل برد کافی است و یک بسته بزرگتر 86.0 کیلووات ساعتی که قرار است بعداً منتشر شود. در ماه فوریه، این شرکت سبک بدنه واگن را به خط تولید اضافه کرد.

فولکس‌واگن درباره‌ی قیمت‌گذاری در ایالات‌متحده علاقه‌مند بود، اما انتظار می‌رفت که ID.7 از حدود 50000 دلار برای نسخه‌ی دیفرانسیل عقب پایه شروع شود.

ما در اولین بررسی درایو خود که در نوامبر منتشر شد، ID.7 را “فقط خوب” نامیدیم. در حالی که این خودرو به هیچ وجه متمایز نبود، اما رفتار نرم و بی صدا آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی تبدیل کرد که خواهان جایگزینی تمام الکتریکی آکورد یا کمری هستند.

فولکس واگن ID.7 2024 اولین بررسی درایو

فولکس واگن جدول زمانی جدیدی برای ورود ID.7 به بازارهای آمریکای شمالی ارائه نکرد و تنها گفت که این خودرو رشد فروش 27.5 درصدی را در سه ماهه اول سال 2024 تجربه کرده است که در درجه اول توسط شاسی بلندهایش تقویت شده است.

تاخیر ID.7 در زمانی اتفاق می‌افتد که به نظر می‌رسد تقاضای بازار برای خودروهای الکتریکی رو به کاهش است. فقدان گزینه های واقعاً مقرون به صرفه و مشکلات مرتبط با زیرساخت شارژ و زمان شارژ به این معنی است که پایگاه خریدار وجود ندارد. بنابراین جای تعجب نیست که فولکس واگن تصمیم گرفت برای عرضه ID.7 ترمز کند.

اگرچه این خودروساز آلمانی به طور کامل از خودروهای برقی دست نمی کشد. همچنان قصد دارد ID را راه اندازی کند. Buzz، ون کاملاً الکتریکی و الهام گرفته از میکروبوس، در سه ماهه چهارم سال 2024.



منبع