فولکس واگن ID.Buzz GTX یک ون برقی تند با قدرت 335 اسب بخار است


پس از معرفی مدل های ID.4 و ID.5 GTX در سال 2021، فولکس واگن با ID.3 GTX و ID.7 GTX Tourer، خط تولید خودروهای برقی با عملکرد بالا را دو برابر کرد. اکنون، یک ون برقی اسپرت از بخش خودروهای تجاری فولکس‌واگن از نزدیک دنبال می‌شود. با ID.Buzz GTX آشنا شوید—تکرار قدرتمندتر میکروباس مدرن.

وانت یورو مخصوص خانواده هایی است که عجله دارند. به طور استاندارد با دو موتور الکتریکی تمام چرخ محرک ارائه می شود. مشتریان می توانند از یک نسخه استاندارد با فاصله محوری همراه با یک باتری 79.0 کیلووات ساعتی و یک مدل با فاصله محوری طولانی تر که از محتوای انرژی قابل استفاده 86.0 کیلووات ساعت بالاتر بهره می برند، انتخاب کنند.

شناسه فولکس واگن  Buzz GTX

موتورهای دوگانه 335 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که برای هر دو مدل، سرعت 62 مایل در ساعت را تنها در 6.5 ثانیه ممکن می‌سازد. به طور کلی، VW ID.Buzz GTX به سرعت محدود الکترونیکی 99 مایل در ساعت خواهد رسید.

به شناسه استاندارد پایبند باشید. Buzz GTX و شما قادر خواهید بود تا 3968 پوند یدک بکشید در حالی که مشتق کشیده شده با باتری بزرگتر می تواند تنها 3527 پوند را حمل کند. فولکس‌واگن گشتاور ترکیبی را مشخص نمی‌کند، اما اشاره می‌کند که موتور نصب‌شده در عقب 413 پوند فوت است در حالی که موتور جلو 99 پوند فوت تولید می‌کند.

شناسه فولکس واگن  Buzz GTX
شناسه فولکس واگن  Buzz GTX

حداکثر توان شارژ به باتری بستگی دارد. بسته کوچکتر 185 کیلووات را پشتیبانی می کند و بسته ارتقا یافته می تواند 200 کیلووات برق مصرف کند. باتری پایه تقریباً 25 دقیقه طول می کشد تا از 10 تا 80 درصد شارژ شود در حالی که باتری بزرگتر به کمتر از 30 دقیقه نیاز دارد.

همانند سایر مدل‌های GTX، ID.Buzz با کارایی بالا مجموعه‌ای از تغییرات ظاهری را با سپرهای بازطراحی‌شده، جلوپنجره لانه زنبوری و رنگ چشمگیر Cherry Red دریافت می‌کند. همچنین چرخ‌های استاندارد 19 اینچی انحصاری همراه با دو مجموعه اختیاری از آلیاژهای تازه 21 اینچی ارائه می‌شوند. آن را بیشتر از هم متمایز می کند، چراغ های پایین بومرنگ شکل، همراه با لهجه های تیره، سرپوش مشکی و صندلی های اسپرت.

در جاهای دیگر، حمل‌کننده خانواده دارای یک صفحه لمسی کمی بزرگ‌تر (12.9 اینچ به جای 12.0 اینچ)، یک صفحه نمایش آپشن آپشن جدید، و لغزنده‌های لمسی روشن برای AC و صدا است. مدل شاسی بلند را انتخاب کنید و VW بزرگترین سانروف پانورامای خود را که با لمس یک دکمه از حالت مات به شفاف تبدیل می شود، با هزینه اضافی به فروش می رساند.

شناسه. Buzz GTX تابستان امسال در اروپا به فروش می رسد.

فولکس‌واگن این ون برقی را در اواخر امسال منحصراً با فاصله بین محورهای بلندتر، صندلی‌های سه ردیفه، باتری 86.0 کیلووات ساعتی اما بدون نشان GTX به ایالات متحده خواهد آورد. مدل مشابه ایالات متحده دارای سیستم دو موتوره و تمام چرخ متحرک خواهد بود. مدل مقاصد ایالات متحده از هانوفر آلمان وارد خواهد شد، بنابراین بعید است که واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال باشد.



منبع