فولکس واگن Teramont X جدید می تواند پیش نمایش اصلاح شده Atlas Cross Sport را مشاهده کند


فولکس واگن کراس اوور Teramont X خود را در چین به روز کرده است و استایل جدید می تواند پیش نمایش آینده Atlas Cross Sport را در اینجا در ایالات متحده نشان دهد. Teramont X با طراحی‌های اصلاح‌شده‌ای که فولکس‌واگن با فناوری و ویژگی‌های جدید جفت می‌کند، پیشرفت زیادی در طراحی خود پیدا می‌کند.

این کراس اوور دارای یک جلوپنجره مشکی براق جدید و چراغ‌های جلو در بالای دهانه ورودی پایینی اصلاح‌شده است. جلوپنجره دارای نوار نور محیطی جدیدی است که در سراسر آن قرار دارد و چراغ‌های جلو ماتریسی LED تغییر شکل یافته را به هم متصل می‌کند. لوگوی فولکس واگن هم اکنون می درخشد. فولکس واگن از تریم مشکی براق بر روی پنجره ها، سقف و درها استفاده می کند. این کراس اوور همچنین دارای چرخ‌های مشکی براق و کالیپرهای ترمز قرمز است.

عقب نیز با تریم مشکی جدید احاطه شده به چراغ‌های عقب بازطراحی شده، تغییر شکل داده است. یک اسپویلر مشکی وجود دارد و سپر عقب دارای یک درج تریم مشکی است. نشان جدید فولکس‌واگن به رنگ قرمز می‌درخشد که نشان‌دهنده جلوپنجره جلویی درخشان را تحسین می‌کند و کمی پیتزا به عقب اضافه می‌کند. فولکس واگن هیچ گونه تغییری در سیستم انتقال قدرت ارائه نکرده است، که احتمالاً به این معنی است که خط موتور فعلی این کراس اوور به قدرت این مدل ادامه خواهد داد.

طراحی مجدد این کراس اوور بیشتر بر نگرش های اسپرت این مدل تاکید می کند و می تواند پیش نمایشی از یک اطلس کراس اسپرت بازسازی شده در ایالات متحده باشد. اطلس کراس اسپورت فعلی در اواخر سال 2019 برای مدل 2020 در بازار آمریکا عرضه شد، اما فولکس واگن آن را در اوایل سال در چین با نام Teramont X معرفی کرد. با توجه به اینکه ترامونت X بازسازی شده اکنون برای چین معرفی شده است، ممکن است به زودی شاهد یک مدل جدید باشیم. پوشش استراحت اطلس کراس اسپورت برای آمریکای شمالی.

در حالی که اطلس کراس اسپرت ظاهری اسپرت دارد، این کراس اوور از همان 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو و 6 سیلندر 3.6 لیتری استفاده می کند که اطلس معمولی را تامین می کند. 2.0 لیتری 235 اسب بخار (175 کیلووات) و 258 پوند فوت (349 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. V6 276 اسب بخار (205 کیلووات) و 266 پوند فوت (360 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. هر دو موتور با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شوند که به چرخ های جلو نیرو می دهد. تمام چرخ متحرک یک گزینه است.

اطلس کراس اسپورت فعلی تنها چند سال از عمر آن می گذرد، اما مصرف کنندگان همچنان به سمت خودروهای بزرگتر مانند کراس اوورها می روند و فولکس واگن باید رقابتی و شاداب بماند. فولکس واگن نشان نداده است که آیا یک اطلس کراس اسپورت بازطراحی شده ممکن است یا نه، اما ما چشمانمان را باز خواهیم داشت.



منبع