قیمت این لامبورگینی کوانتچ در مقیاس 1:8 بیشتر از یک نیسان ورسا واقعی است.


اگر می توانستید اندازه خود را به 1:8 کاهش دهید، ما فکر می کنیم می توانید این ماکت لامبورگینی Countach با جزئیات دیوانه کننده را رانندگی کنید. این جدیدترین ساخته شده از متخصصان مدل مقیاس در آمالگام است که LP400 اصلی 1974 را با جزئیات بسیار زیاد به تصویر می کشد. اما شما هزینه گزافی خواهید پرداخت تا این را در خانه خود به نمایش بگذارید. قیمت ها از 19995 دلار شروع می شود … تقریباً 2500 دلار بیشتر از یک نیسان ورسا واقعی 2024.

اما آیا ورسا درب قیچی دارد؟ این LP400 کوچک این کار را انجام می دهد و به صورت عمودی باز می شود تا جزئیاتی مانند میل لنگ پنجره ها و جیب های درب را که به طور صادقانه در مقیاس 1:8 بازسازی شده اند نشان دهد. با بررسی بیشتر فضای داخلی، شاهد فرمان دقیق، دسته گیج، شیفتر دستی دردار، استریو، تورفتگی بلندگوها و حتی یک زیرسیگاری در کنسول وسط هستیم. همه چیز آنجاست. و این با شکوه است.

مقیاس 1:8 لامبورگینی Countach LP400 توسط آمالگام
مقیاس 1:8 لامبورگینی Countach LP400 توسط آمالگام
مقیاس 1:8 لامبورگینی Countach LP400 توسط آمالگام

جزئیات بیشتری از جمله اجزای ترمز و لاستیک زاپاس، از جمله موارد دیگر، در صندوق عقب وجود دارد. هنگامی که در جلو هستید، می توانید انتخاب کنید که چراغ های جلو بالا یا پایین باشد. و وقتی کارتان تمام شد بازی کردن با تنظیم این ویژگی منظم، به پشت حرکت کنید و پوشش موتور LP400 را بالا ببرید.

در زیر می‌توانید یک موتور 4.0 لیتری V12 با وفاداری بازسازی شده پیدا کنید که به صورت طولی بین قوس‌های چرخ‌ها قرار گرفته و ظاهری فوق‌العاده دارد. بین سیم‌های جرقه قرمز و اتصالات دریچه گاز برای کربوهیدرات‌ها، تقریباً می‌توانیم صدای دویدن را بشنویم.

آمالگام 199 عدد از این ماکت‌های 1:8 را خواهد ساخت که در رنگ‌های Giallo Fly (زرد) یا Rosso (قرمز) موجود است. 4000 ساعت توسعه در این پروژه Countach انجام شد و یک تیم کوچک تقریباً 400 ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل جمع آوری کند. و از آنجایی که اینها خودروهایی با تولید محدود هستند که عمدتاً به صورت سفارشی ساخته می‌شوند، خریداران می‌توانند در صورت تمایل رنگ‌ها یا جزئیات دیگر، ساخت‌های سفارشی را انتخاب کنند. ما گمان می کنیم که چنین سفارشی سازی با هزینه اضافی همراه است، اما آمالگام جزئیات خاصی در این مورد ارائه نمی دهد.

1:8 مقیاس لامبورگینی Revuelto توسط آمالگام
1:8 مقیاس لامبورگینی Revuelto توسط آمالگام

اگر یک لامبورگینی قدیمی سبک شما نیست، آمالگام همچنین اعلام کرد که Revuelto در مقیاس 1:8 به زودی عرضه می شود. در حال حاضر فقط رندرهایی وجود دارد، اما قیمت نسخه استاندارد با مشخصات اولیه از حدود 16450 دلار شروع می شود.



منبع