قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | alfaromeoblog

در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید.

  • ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است.
  • البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود.
  • سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید.
  • در سال 2018، نمونه فیس‌لیفت تیوولی نیز به بازار ایران راه یافت که با نام «تیوولی آرمور» شناخته می‌شود.

این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند. همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد.

عکس کشف حجاب پانته آ بهرام / جنجال همزمان با جشنواره فیلم فجر !

یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است. خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است. این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

خرید ال 90 در مزایده دولتی

سیستم‌های کمکی راننده دیگنیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند. نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد. نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌کند.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام تیگو 8 پرو

پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد. این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. مجله خبری خودرو آلفا رومئو میتسوبیشی اوتلندر زمانی‌که وارد ایران شد، قصد داشت بازار شاسی‌بلندهای سایز بزرگ را در بازار داخلی تصرف کند؛ اما به دلیل ظاهر نه‌چندان جذاب، کیفیت پایین مونتاژ و ضعف در موتور و شتاب خودرو، نتوانست به این هدف برسد.

http://3dprintingindustry.ir