قیمت و خرید کاغذ A4 پشت چسب دار سفید 100 برگی مات | سایت اتاق

قیمت و خرید کاغذ A4 پشت چسب دار سفید 100 برگی مات | سایت اتاق

شما می توانید از چاپ خانه تهران اقدام به خرید کاغذ پشت چسب دار a4 برش خورده مات و براق و یا گلاسه با قیمت ویژه و استثنایی نمایید. کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته 100 برگی را می توان برای استفاده در پرینتر های لیزری یا جوهر افشان قرار داده و برای چاپ لیبل یا تبلیغات از آن ها بهره برد. چاپ برروی کاغذ پشت چسب دار بسیار ارزان تر از چاپ مستقیم برروی بسته بندی محصولات می باشد.

  • لیبل براق A4 بسته 100 عددی برای انواع پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری مناسب می باشد.
  • و هرگونه سوالی در این مورد داشتید، می توانید از پشتیبانان ما هم به صورت تلفنی و هم از طریق واتس اپ بپرسید.
  • کاغذ های گلاسه کیفیت بالایی را چه در خود کاغذ و چه در نمایش رنگ های(به علت سطح خود کاغذ به صورت یکسان) دارند.

برای خرید کاغذ پشت چسب دار مات می توانید از روش های قبلی استفاده کنید و ما با تماس بگیرید. فقط توجه داشته باشید که این کاغذ شرایطی متفاوت با سایر کاغذ ها دارد. اول آن که خرید کاغذ پشت چسب دار a4 در تهران پرینت شامل تخفیف می باشد و برش آن نیز رایگان است.

رول کاغذ پشت چسب دار آرت

همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی می باشد. انواع آن برای طراحی برچسب روی محصول و چاپ روی بسته‌بندی محصولات مناسب و مورداستفاده هستند. کاغذ پشت چسب دار شیشه ای از دیگه نمونه های کاغذ است که امروزه در صنعت تبلیغات نیز جایگاه خوبی را پیدا کرده اتاق است.

ماشین های اداری

این انواع تفاوت های جزئی ای دارند که با تماس با مشاوران ما می توانید تمام آن را در بر بگیرید. این انواع را می توان چند سطر بیان کرد اما ما تمام آن را به صورت کامل ارائه کرده ایم ولی توضیحی نداده ایم. کاغذ چسب دار شیت انواع مختلفی دارند که هر کدام از این ها تفاوت های جست و جویی دارند. سفارش این کاغذ به صورت عمده برای شما با تخفیف انجام می گردد اما این تخفیف محدود است پس عجله کنید.

نوع محصول و یا نوع استفاده از آنها تعیین‌کننده برای انواع این کاغذها است. به طور مثال از کاغذ پشت چسب‌دار براق برای چاپ لیبل‌ها استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد از کاغذ پشت چسبدار تنها برای لیبل محصولات استفاده نمی شود. انواع دیگری نیز در ابعاد بزرگ ساخته می شوند که برای چسباندن به سطوح مختلف من جمله دیوار به دلایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. اگر به دنبال خرید بهترین نوع از کاغذ پشت چسبدار هستید و مشکلی از بابت هزینه ندارید انتخاب کاغذ گلاسه برای چاپ و تکثیر به عنوان کاغذ پشت چسبدار بهترین گزینه می باشد. از ابعاد دیگری که در تولید کاغذ های پشت چسب دار استفاده می شود کاغذ های a5 می باشد که شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید کاغذ پشت چسب دار a5 بکنید.