قیمت پراید, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | alfaromeoblog

اگر بخواهید ۱۰۰ کیلومتر با پراید ۱۴۱ رانندگی کنید، به ۶.۴ لیتر بنزین نیاز دارید و می‌توانید ۴۰ لیتر بنزین در باک سوخت این خودرو تقریبا کم‌مصرف بریزید. ‏‏تجربه رانندگی و ماشین سواری با پراید 132، هاچ بک، سایپا 141، پراید وانت 151، سایپا 111 و… پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد طراحی شد.[۳][۴] نسل نخست این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا به فروش رسید. محل جانمایی فیوزهای اصلی خودرو (در کنار باتری) را بررسی نموده و در صورت نیاز به یک متخصص مراجعه کنید تا این کار را انجام دهد. با توجه به مشکلی که بیان نمودید احتمال سوختن فیوزهای اصلی خودروی شما که در کنار باتری تعبیه شده اند بسیار زیاد است.

  • قیمت مقرون به صرفه این مدل یکی از مهم ترین دلایلی بود که آن را تبدیل به خودرویی کاربردی کرد.
  • این محصول پراید همانند سایر مدل ها مورد استقبال ایرانیان واقع شده و مردم ادامه مطلب…
  • به همین دلیل، علی‌رغم محبوبیت و ارزانی این خودروی کوچک، تولید این نسل متوقف شد.
  • تفاوت عمده پراید نسیم در بخش عقبی خودرو است که طراحی چراغ ها، و ابعاد صندوق را به شکل دیگری به تصویر می‌کشد.
  • اگر مشکل شما را درست متوجه شده باشیم همان مشکلی است که داخل خودروهای پراید بسیار شایع است.

اگر کلا برق پشت آمپر ندارید سه عدد فیوز اصلی خودرو که داخل کاپوت تعبیه شده اند را بررسی نمائید. در غیر اینصورت اگر نتوانستید مشکل آن را پیدا کنید حتما از یک متخصص برق خودرو راهنمایی و مشورت بگیرید. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد اما به احتمال زیاد جایگاه قرار گرفتن فیوزها در خودروی شما آسیب دیده است (لق یا شل شده است) و فیوز در جای خود محکم قرار نمی گیرد.

حداکثر کیلومتر

با توجه به قیمت پایین و اقتصادی این خودرو نمی‌توان امکانات خاصی را از محصول ارزان قیمت سایپا انتظار داشت. البته تمام خودروهای سایپا به نسبت هم رده های بازار به دلیل قیمت پایین امکانات و تجهیزات خاصی را به مصرف کننده ارائه نمی کنند. طراحی پراید هیچ گونه زیبایی ندارد و همه چیز در ساده ترین شکل ممکن کنار هم قرار گرفته است.

پراید،111،EX مدل 90

تا سال 2000 کمپانی کیا مدل‌های XL، GTX، هاچ‌بک پنج در و سدان چهار در را تولید کرد. پراید اولین بار در سال 1372 وارد بازار بسته و بدون تنوع ایران و با استقبال بسیاری مواجه شد. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو پرایدو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. قیمت پراید ۱۳۱ دست دوم در بازار آزاد در محدوده قیمت 120,000,000 تا 250,000,000 تومان موجود است. قیمت پراید 131 در بازار ایران برای سال‌های 1390 تا 1399 در این صفحه قابل مشاهده است. در صورتی که نتوانستید این مشکل را برطرف نمائید حتما از یک متخصص برق خودرو کمک بگیرید تا پس از بررسی و عیب یابی خودروی شما مشکل آن را مرتفع نماید.

پراید ۱۴۱ از سال ۸۲ روی خط تولید سایپا قرار گرفت اما به دلیل نواقص و ضعف‌هایی که داشت فقط تا سال ۹۴ عرضه می‌شد. کیفیت ساخت پایین اولین لیفت بک صنعت خودرو ایران باعث مجله خبری خودرو آلفا رومئو شد تا مشتریان رغبت چندانی به خرید آن پیدا نکنند. اما پراید ۱۴۱ مثل دیگر مدل‌های خانواده سایپا پراید، هزینه نگهداری پایینی دارد و قطعات یدکی‌اش در بازار موجود است.

http://3dprintingindustry.ir