لامبورگینی با نمایش مفهوم اصلی هوراکان استراتو را آزار می دهد

ما هنوز عکسی از داخل جاده استراتو نداریم. این کانسپت دارای رول کیج تیتانیومی، مهارهای چهار نقطه ای، صندلی های پوسته کربنی و پانل های کف آلومینیومی بود.

لامبورگینی با تقویت قاب جلو و رکاب های کناری استراتو را در شرایط ناهموار توانمندتر کرد. صفحات اسکید از اجزای مکانیکی محافظت می کردند. بدنه همچنین دارای یک جفت میله نور LED بر روی دماغه و یک عدد عریض تر روی سقف بود.

کانسپت استراتو در ژوئن 2019 معرفی شد. در آن زمان، لامبورگینی ادعا کرد که هیچ برنامه ای برای ساخت این مدل ندارد. هوراکان ویژه دارای ارتفاع سواری 1.85 اینچ (47 میلی متر) بلندتر از استوک بود. مسیر جلو و عقب 1.18 اینچ (30 میلی‌متر) عریض‌تر بود، و شعله‌های گلگیر موقعیت وسیع‌تری را پوشانده بودند. چرخ‌های 20 اینچی دارای دیواره‌های جانبی بلندتر و الگوی آج کلفت‌تر برای کشش بهتر در خارج از جاده نسبت به لاستیک معمولی این سوپراسپرت در خیابان بودند.

لامبورگینی هوراکان استراتو در تاریخ 30 نوامبر در آرت بازل در میامی بیچ فلوریدا عرضه خواهد شد. تنها چند روز مانده به نمایش، این خودروساز به مفهوم اصلی این سوپراسپرت آماده آفرود نگاه می کند.

استراتوی تولیدی آخرین لامبورگینی است که از موتور احتراق تنفس طبیعی بدون هیچ گونه کمک هیبریدی استفاده می کند. قدرت خروجی آسیاب هنوز یک رمز و راز است. مانند کانسپت، انتظار داریم مدل نیز دارای سیستم چهار چرخ متحرک باشد.



منبع