این آخرین باری است که ابرخودروی بعدی لامبورگینی را می بینید که ردای کامو دارد. جایگزین هوراکان در تاریخ 16 آگوست در پبل بیچ به نمایش در می آید، اما هنوز آزمایش هایی وجود دارد که باید در این مدت انجام شود. “Temerario” که در جایی در اسپانیا دیده می شود، همانطور که گفته می شود، حتی در زیر مبدل نیز جذاب به نظر می رسد. و بله، تم شش ضلعی امضا هنوز هم بسیار موجود است.
نه تنها اگزوز شش طرفه است، بلکه چراغ های عقب نیز در کنار آن هستند. شایان ذکر است که هوراکان تکنیکا دارای نوکهای شش ضلعی نیز بود، اما به لطف فینیشر تک اگزوز بزرگتر که در مرکز نصب شده است، این طرح در اینجا آشکارتر است. ما ظاهر سپر عقب را با گوشههای تراشیده شده بررسی میکنیم و تایرهای گوشتی را تا حدی در معرض دید قرار میدهیم. بین آنها یک دیفیوزر تهاجمی قرار دارد که دارای یک نور به سبک F1 است.
در سمت چپ و راست پلاک، دریچه های هوا به خنک شدن موتور کمک می کنند. آن خرخری که می شنوید دیگر از یک V-10 تنفس طبیعی نمی آید. در عوض، محفظه موتور اکنون دارای یک V-8 توئین توربوی تازه توسعه یافته است. 789 اسب بخار قدرت و 538 پوند فوت گشتاور دارد، اما این تنها نیست. سه موتور الکتریکی وجود دارد که خروجی ترکیبی را به بیش از 887 اسب بخار می رساند. اوه، و آیا اشاره کردیم که موتور دارای یک خط قرمز 10000 دور در دقیقه است؟
در جلو، به راحتی می توان متوجه الهام گرفتن از Revuelto در چراغ های روشنایی در روز شد که حرف “Y” را تشکیل می دهند – یکی دیگر از عناصر طراحی که در لامبورگینی های مدرن همیشه می بینیم. نورهای پایینی به شکل شش ضلعی هستند زیرا البته که هستند. این برند عجیب و غریب ایتالیایی از کانسپت Marzal در سال 1967 از شش ضلعی استفاده کرده است.
لامبورگینی قبلاً گفته بود که این یک خودروی کاملاً جدید خواهد بود. نفس خود را برای آئودی R8 دوقلو حبس نکنید زیرا این اتفاق نمی افتد. آئودی که مالک لامبورگینی است برای همیشه با ابرخودروی موتور وسط خود خداحافظی کرده است. ماشین نهایی اوایل امسال ساخته شد و برنامهای برای جایگزینی مستقیم وجود ندارد. یک جانشین برقی در یک مقطع زمانی به دنبال خواهد داشت.
16 عکس ها