لامبورگینی های الکتریکی آینده از خودروهای احتراقی تقلید نخواهند کرد


لامبورگینی های الکتریکی و هیبریدی های پیشرفته تر در راهند. اینکه آیا این اتفاق زودتر از زودتر رخ می دهد یا نه هنوز مشخص نیست، اما این برند سوپراسپرت قصد ندارد به سادگی گاز را با الکترون و سرباز عوض کند، انگار هیچ چیز تغییر نکرده است.

این نکته‌ای است که اخیراً منتشر شده است تخت گاز گزارشی با حضور روون مور، مدیر فنی لامبورگینی. او به طور مفصل در مورد شخصیت در آینده ای صحبت می کند که صدای موتور و اتصال گیربکس با تعویض دستی وجود ندارد. او می‌گوید برای پر کردن این خلاء، شرکت‌هایی مانند لامبورگینی باید در یافتن راه‌های جدید برای ترغیب مردم به خودرو پیشرو باشند. به گفته او، شتاب غم انگیز کافی نیست.

لامبورگینی Urus SE 2025

او گفت: «شخصیت با چیزهای دیگری تعریف می شود تخت گاز. “من فکر می کنم ما ایده های جالبی داریم. در یکی دو سال آینده افکارمان را به نمایش خواهیم گذاشت. با شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت شما فاصله زیادی دارد. این چیزی نیست که سرگرم کننده باشد.”

این یک بیانیه جسورانه است زیرا تقریباً همه به شتاب به عنوان یک معیار کلیدی برای عملکرد نگاه می کنند. و خودروسازان دوست دارند در مورد زمان‌های سریع لاف بزنند—هر چه سریع‌تر پیش بروید، سواری هیجان‌انگیزتر است. موتورهای الکتریکی با گشتاور فوری برای ارائه شتاب دهی فوق‌العاده هستند، اما موهر پیشنهاد می‌کند سرعت خط مستقیم بدون صدای موتور تقلیدی از آنچه قبلاً انجام شده است. او آینده ای را متصور است که در آن از مزایای نیروی الکتریکی به روش های دیگری برای ایجاد هیجان استفاده شود.

یعنی دست زدن. و ما قبلاً برخی از این موارد را در سایر خودروسازان دیده‌ایم. مرسدس بنز و ریوین هر دو با چرخش باک‌ها خبرساز شدند – چرخ‌های الکتریکی را در جهت مخالف می‌چرخانند تا خودرو را در جای خود بچرخانند. بردار گشتاور چیزی است که برای دهه‌ها وجود داشته است، اما پاسخ فوری موتورهای الکتریکی فرصت‌های جدیدی را به وجود می‌آورد.

Mohr هیچ جزئیاتی در مورد پخت و پز لامبورگینی ارائه نمی دهد. در عوض، او پیشنهاد می‌کند که فناوری Active Wheel Carrier شرکت همراه با مدیریت لحظه‌ای نیرو از طریق موتورهای الکتریکی می‌تواند منجر به سطح جدیدی از مانورپذیری شود. احتمالاً این به معنای لامبوی که تانک می چرخد ​​نیست.

آیا مقداری از این قدرت مانور فوق العاده را در جایگزین هوراکان خواهیم دید؟ ما در ماه آگوست متوجه خواهیم شد که لامبو هیبریدی جدید در اواخر امسال معرفی می شود.



منبع