لندرور V8 قدیمی دیفندر را برای پول ناپسند احیا می کند


درست مانند Pagani که احتمالاً زونداهای بازسازی شده را تا آخر زمان تولید خواهد کرد، لندرور نیز حاضر نیست به دیفندر قدیمی اجازه بمیرد. در سال 2024، نسخه جدیدی از آفرود کلاسیک با موتور V-8 کامل شده است. اما درست مانند ابرخودروی فوق الذکر، این خودرو از نظر فنی خودرو جدیدی نیست. در عوض، این بازسازی کارخانه خودروهای اهداکننده 2012-2016 است که برای آن باید مبلغی پرنسی بپردازید.

Defender کلاسیک که در 90 طعم کوتاه و کاربردی تر 110 موجود است، توسط مهندسان Land Rover Classic در خانه در بریتانیا “با دست” بازسازی شده است. بخش Works Bespoke این شرکت “با دقت وسایل نقلیه اهداکننده را انتخاب می کند” و به همه آنها یک V-8 تنفس طبیعی می دهد. این یک موتور 5.0 لیتری لندروور واقعی است که 405 اسب بخار قدرت و 380 پوند فوت گشتاور دارد. خروجی از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک از ZF به چرخ ها هدایت می شود.

کلاسیک دیفندر V8 توسط Works Bespoke با دمپرهای Bilstein و همچنین فنرهای Eibach و میله‌های ضد رول، آفرود نمادین را احیا می‌کند. برای همگام شدن با زمان، لندروور ترمزهای چهار پیستونی Alcon را با دیسک‌های 335 میلی‌متری جلو و 300 میلی‌متری عقب نیز نصب می‌کند. در داخل، یک صفحه نمایش لمسی کوچک 3.5 اینچی با ناوبری ماهواره ای و رادیو دیجیتال وجود دارد و در عین حال طرح داشبورد قدیمی را تا حد امکان حفظ می کند.

لندروور تنها شرکتی نیست که صفحه نمایش لمسی کوچکی را در خودروهای قدیمی قرار می دهد، زیرا پورشه سال هاست همین کار را انجام می دهد. در تصویر زیر، مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه (PCCM) به طرز مشکوکی شباهت زیادی به Defender دارد. همچنین دارای مورب 3.5 اینچی است و دکمه های آن آشنا به نظر می رسند.



<p>Land Rover Classic Defender V8 by Works Bespoke' Infotainment</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

لندروور کلاسیک دیفندر V8 توسط سیستم اطلاعات سرگرمی Works Bespoke



<p>مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه

همانطور که می‌توانید تصور کنید، گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد که از یک چادر روی سقف قابل دسترسی از یک نردبان به یک کمپر با تبدیل بخش عقب کابین به یک منطقه نشیمن دنج، متفاوت است. این Defender جدید اما قدیمی تقریباً به هر کجا که نگاه کنید دارای چرم است و می توانید آن را در پنج رنگ یا هشت رنگ دو رنگ داشته باشید. صندلی های جلوی Recaro که بدنه را در آغوش می گیرند نیز ارائه می شود.

همانطور که ماشین از داخل و خارج تمیز به نظر می رسد، یک مشکل فاحش قیمت وجود دارد. لندرور برای مدل پایه 90 سه در 190000 پوند دریافت می کند. با نرخ ارز فعلی، این مبلغ به 251300 دلار می رسد. به نسخه 110 پنج صندلی بروید و حداقل 199000 پوند (263200 دلار) خرج می کنید. مدل 110 هفت نفره را انتخاب کنید و قیمت آن به 204000 پوند (270000 دلار) می رسد. توجه داشته باشید، این قبل از گزینه ها و مالیات بر ارزش افزوده (VAT) است که در بریتانیا 20٪ است.

اگر Defender کلاسیک را با Ineos Grenadier مقایسه نمی‌کردیم، کار خود را به درستی انجام نمی‌دادیم. هدف این آفرود جعبه‌ای، احیای فرمول وسیله نقلیه ارجمند به هر جایی است. قیمت آن در بریتانیا برای مدل پنج صندلی از 65015 پوند شروع می شود، بنابراین تقریباً سه برابر ارزان تر است. مطمئناً، شما یک V-8 بزرگ نمی‌گیرید، اما سیکس‌های inline-six که از بی‌ام‌و ساخته شده‌اند خیلی هم کهنه نیستند. در ایالات متحده، ریاضیات از 75100 دلار شروع می شود.

در مورد دیفندر مدرن با موتور V-8 چطور؟ هاردکور Octa که ماه گذشته راه اندازی شد هنوز به طور قابل توجهی ارزان تر است و از 145300 پوند در بریتانیا به فروش می رسد. واقعاً باید یک نقطه نرم برای مدل کلاسیک برای پرداخت حق بیمه هنگفت داشته باشد. قیمت نهایی Defender در ایالات متحده 152000 دلار است. یک نسخه شیک‌تر ادیشن یک قیمت برچسب 167800 دلاری دارد.

در مورد اینکه چرا لندرور با دیفندر کلاسیک تازه ساخته شروع نکرد، گفتن این موضوع آسانتر از انجام آن است. نه تنها این یک تلاش بسیار پرهزینه بود، بلکه تصویب قوانین آلایندگی و ایمنی در اتحادیه اروپا نیز دشوار و مقرون به صرفه بود. آخرین دیفندر اصلی در ژانویه 2016 مونتاژ شد.



منبع