لندکروز 2024 رویایی خود را با پیکربندی جدید تویوتا بسازید


دیروز تویوتا قیمت لندکروز 2024 را منتشر کرد. اکنون، این شرکت پیکربندی رسمی خود را به دنیا معرفی کرده است که به شما امکان می دهد نسخه ایده آل خود را از مورد انتظارترین شاسی بلند سال بسازید. در اینجا گزینه ها و ویژگی های جالبی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

تریم پایه 1958 تنها در سه رنگ موجود است: مشکی، خاکستری بارش شهابی و سفید کلاهک یخی. فضای داخلی فقط با روکش پارچه مشکی عرضه می شود. هیچ گزینه ای در دسترس نیست، اما خریداران می توانند لوازم جانبی مانند پایه توپ برای بکسل، پله های جانبی، دوربین داشبورد یکپارچه، قفسه سقف و موارد دیگر را بارگیری کنند.

پیکربندی لندکروز

تریم میان رده به سادگی با نام Land Cruiser شناخته می شود و گزینه های بیشتری را به خریداران ارائه می دهد. هفت رنگ بیرونی موجود است، از جمله ترکیب دو رنگ بژ Trail Dust و Grayscape یا Heritage Blue و Grayscape. در داخل، چرم مصنوعی Softex در سایه های جاوا یا مشکی وجود دارد. شما همچنین می توانید این سایه ها را با چرم واقعی تهیه کنید. یک بسته Premium 4600 دلاری به استریو با 14 بلندگو، یک کلید دیجیتال، یک مونروف برقی، یک جعبه خنک کننده کنسول وسط، یک آینه دیجیتالی دید عقب، یک پد شارژ بی سیم، یک نمایشگر هد آپ، دستیار حفظ بین خطوط و جلو متقاطع اضافه می کند. هشدار ترافیک آپشن های جداگانه شامل چرخ های 20 اینچی با قیمت 1240 دلار و مونروف با قیمت 850 دلار است.

نسخه پرطرفدار First Edition به 5000 دستگاه محدود شده است که تویوتا قصد دارد در دو ماه اول تولید لندکروزر تولید کند. این خودرو دارای صفحه لغزنده جلو، قفسه سقف، رینگ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های تمام فصول، روکش‌های گلی و صندلی‌های چرمی مشکی با گرمایش و تهویه است. لوازم جانبی مشابه از تریم های پایین در اینجا موجود است.

در اینجا نحوه قیمت گذاری برای هر سه سطح تریم لندکروزر آمده است:

سطح تریم تویوتا لندکروزر 2024 قیمت (بعد از 1495 دلار هزینه مقصد)
لندکروز 1958 57,445 دلار
لندکروز 63,445 دلار
لندکروز نسخه اول 76445 دلار

همه لندکروزرهای 2024 با یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با کمک هیبریدی و توربوشارژر عرضه می شوند که 326 اسب بخار قدرت و 465 پوند فوت گشتاور دارد. تنها گیربکس یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که با دیفرانسیل های استاندارد قفل مرکزی و عقب جفت می شود. تریم میان رده یک سیستم قطع اتصال نوار تثبیت کننده جلو و انتخاب چند زمین با تنظیمات گل، خاک و شن اضافه می کند.



منبع