لوتوس اکنون خودروی یکباره رویاهای شما را خواهد ساخت


تولید انحصاری پورشه. بنتلی مولینر. پرسش از استون مارتین. و اکنون، لوتوس چپمن سفارشی. اینها چه وجه اشتراکی دارند؟ اگر شما یک خریدار خودرو ثروتمند با سلیقه های بسیار خاص هستید، این خدمات کارخانه ای یک وسیله نقلیه سفارشی متناسب با خواسته های شما، هر چه که باشد، می سازند.

لوتوس رسماً به مهمانی سفارشی با Lotus Chapman Bespoke ملحق شد که به نام بنیانگذاران شرکت کالین و هیزل چپمن نامگذاری شده است. مانند سایر خدمات سفارشی در خودروسازان سطح بالا، خریدارانی که از انتخاب های استاندارد در مورد مواردی مانند رنگ یا تزئینات راضی نیستند، می توانند با Lotus کار کنند تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنند. این فرآیند می تواند به سادگی مشاهده یک پالت از پیش تعیین شده از رنگ ها و ترکیب آنها باشد، یا اینکه با ایده های خود وارد شوید و از شرکت بخواهید آن را محقق کند.

نیلوفر آبی

به طور خاص، سه سطح Lotus Chapman Bespoke وجود دارد. ساخت سفارشی شامل پالت فوق می شود و انتخاب گسترده ای از رنگ ها و طرح ها را برای خریداران فراهم می کند. لوتوس همچنین می‌گوید که انتخاب‌های سفارشی را می‌توان با برخی «لمس‌های شخصی انحصاری» تکمیل کرد تا آن را خاص‌تر کند. مجموعه، ردیف بعدی است که از طرح‌های با نسخه محدود تشکیل شده است. لوتوس توضیح می دهد که این می تواند از طریق هنرمندان مختلف یا مشارکت با برندهای دیگر ایجاد شود. تامال بزرگ یک بار است، جایی که خریداران به لوتوس می گویند که چه می خواهند. این می تواند رنگ ها، تزئینات، مواد، نشان های خاص باشد – تقریباً هر چیزی که دل شما می خواهد.

بسیاری از مشتریان ما به دنبال یک تجربه سفارشی هستند. بن پین، معاون طراحی لوتوس گفت: «این رنگ، بافت، پارچه، جزئیات باشد. و ما هیجان زده ایم که می بینیم شخصیت آنها بر روی خودروهایمان در سراسر جهان نقش بسته است.»

برای آینده نزدیک، این سفارشی سازی به چین محدود می شود. Lotus Chapman Bespoke ابتدا در 25 آوریل عرضه خواهد شد. سپس این شرکت خدمات خود را به سایر بازارها در ماه های بعد گسترش خواهد داد.

چینگ فنگ فنگ مدیرعامل لوتوس گفت: داستان لوتوس داستان یک خودروساز سفارشی است. اولین ماشین ها توسط کالین چپمن به صورت دستی طراحی و در خانه ساخته شدند و این روح امروز در ما زنده است.

لوتوس ساختار قیمت گذاری را برای خدمات مختلف سفارشی ارائه نمی دهد، که با توجه به اینکه ما در مورد کار سفارشی صحبت می کنیم، تعجب آور نیست. برندهای دیگر با تیم‌های سفارشی‌سازی داخلی به ندرت قیمت‌ها را ذکر می‌کنند، اگرچه ما شاهد گزینه‌های رنگ سفارشی Manufaktur انحصاری پورشه در پیکربندی‌های آنلاین بوده‌ایم که قیمتی بالغ بر 30000 دلار دارند.



منبع