لکسوس با سه SUV سفارشی در نمایشگاه SEMA 2023 حضور پیدا می کند. یکی از برجستهترین آنها، ساخت LX 600 Premium Lexus Associated Accessory Product (AAP) است که یک خودروی آفرود با لوازم جانبی فراوان است.
این لکسوس LX 600 Premium جذاب برای علاقه مندان به پارو سواری است. این بدنه از بدنه آکوامارین با تغییر رنگ استفاده می کند که نشان می دهد چگونه آب بسته به نحوه برخورد نور به سطح می تواند رنگ ها را تغییر دهد. همچنین یک جلوپنجره خاکستری مات و تزئینات کرومی مشکی برای پنجره ها و روی سپر وجود دارد.
LX 600 بر روی لاستیک های 33 اینچی Toyo Open Country A/T و رینگ های 18 اینچی سوار می شود. یک سایبان از یک طرف امتداد دارد، و گیره تریلر یک آشپزخانه کمپ یاکیما EXO OpenRange Deluxe را نگه میدارد که تا تبدیل به اجاق گاز، یخچال و سینک میشود. پس از یک روز در آب، این یک راه عالی برای لذت بردن از یک وعده غذایی است، شاید با یک ماهی تازه صید شده پس از یک روز سوار شدن به پارو.
یک Lexus GX 550 با ظاهری پست، ترکیبی دو رنگ از قهوهای و مشکی زمینی میپوشد. این خودرو روی چرخهای 18 اینچی مشکی سوار میشود و تایرهای 33 اینچی Toyo Open Country A/T دور آنها پیچیده شده است. ریلهای صخرهای در امتداد کنارهها قرار دارند و یک صفحه اسکیت آلومینیومی در زیر SUV وجود دارد. یک قفسه سقف با یک نردبان یک جفت جعبه بار و تخته بازیابی را در خود جای می دهد. پانل لوازم جانبی شیشه عقب تجهیزاتی مانند ظروف مایع دو گالن و یک بیل را در خود جای می دهد. لکسوس به موتور 3.4 لیتری V6 توئین توربو که 349 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می کند، دست نمی زند.
این شرکت همچنین یک GX 460 Premium AAP Build نسل قبلی را در پوشش بدنه زعفرانی زرد مات چشم نواز آورده است. این SUV دارای لاستیک های 34 اینچی Open Country A/T است که روی چرخ های 18 اینچی نصب می شوند. برای محافظت در هنگام خارج از جاده، لغزنده های سنگی و صفحه اسکید جلو وجود دارد.
وقتی در این دکل به مقصد می رسید، یک بانوج دوتایی 10 فوتی و یک پایه نصب وجود دارد. یک یخچال/فریزر 63 لیتری ضد آب و هوا در قسمت بار عقب قرار می گیرد و دارای پایه ای برای ایمن نگه داشتن آن است. کمپرسور هوای قابل حمل 12 ولت و کیت بازیابی نیز بخشی از تجهیزات اضافی است.
لکسوس GX 2024 نسل جدیدی از SUV را معرفی کرد. ظاهری جعبهای و خشنتر از نسخه قبلی دارد و اکنون بر روی پلتفرم GA-F بدنه روی فریم سوار میشود. یک سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد تمام وقت و یک دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود Torsen قابل قفل وجود دارد. نسخه های اورتریل نیز دیفرانسیل عقب قفل شونده دارند. در حالی که مدل SEMA فقط یک مفهوم است، این خودروی تولیدی در اوایل سال 2024 به فروش می رسد و هنوز قیمتی در دسترس نیست.
22 عکس ها