لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | alfaromeoblog

لاماری ایما که در واقع دانگ‌فنگ T5 EVO است یکی دیگر از پروژه‌های ریبجینگ در ایران مانند بهمن دیگنیتی و فردا موتور SX5 است. پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید .

  • فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است.
  • هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند.
  • سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است.
  • صندلی ردیف جلو با ماساژور 30 جهته و 28 اسپیکر برای سیستم صوتی تنها بخشی از امکانات این سوئیت متحرک است.

چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید . اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد. در هر صورت این خودرو با پلتفرم T600 زوتی ساخته‌شده است و در ایران تنها در تریم فول آپشن آن که با نام فلگشیپ شناخته می‌شود، ارائه شده است و از لحاظ آپشن تفاوتی با تیپ فلگشیپ سری اول کوپا ندارد. در نمای عقبی نیز می‌توان نوار زیبا و سرتاسری LED را دیده که هماهنگی معنادار با چراغ سوم ترمز آرواره‌ای آن دارند. رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است.

بررسی مشخصات هایما S7 توربو پلاس

این شاسی بلند ژاپنی که در میان علاقه‌مندان خود با نام «حضرت» شناخته می‌شود، از بازار دست دوم بسیار پررونق، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار و سیستم تعلیق کارآمدی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌رود. نیسان جوک یک شاسی‌بلند خوب با مصرف مناسب بنزین، سیستم فنی و موتور خوب و شتاب بالا است. البته این ماشین دارای کابین کوچک و قطعات گران قیمتی است که در کنار ظاهر خاص خود کمتر موردتوجه قرار گرفته است. کیا اسپورتج همچون اتومبیل لوکس هیوندای توسان طرفداران بسیاری را به دست آورده است.

لوازم یدکی جیلی امگرند 7 GC6 جیلی شاسی بلند

سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود. قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی راوفور مدل 2017، 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرت موتور را به‌خوبی به چرخ‌های جلو منتقل نمی‌کند. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

رنو داستر، شاسی‌بلندی متفاوت

هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات مجله خبری خودرو آلفا رومئو رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است.

http://3dprintingindustry.ir