مازراتی MC20 را می شناسید و احتمالاً نسخه مسابقه ای GT2 را می شناسید. به نظر می رسد که این دو خودرو برای چیز جدیدی کنار هم می آیند، اما مازراتی هنوز این کار را انجام نداده است. ما باید تا هفته اتومبیل مونتری – به ویژه 16 آگوست – صبر کنیم تا ببینیم این موضوع چیست.
نکات جالبی برای به اشتراک گذاشتن داریم. مازراتی این ماشین را تکامل یافته MC20 می نامد و تا آنجا پیش می رود که آن را یک “خودروی فوق اسپرت” می نامد. احتمالاً عملکرد GT2 را در یک خودروی قانونی خیابانی «بدون فدا کردن راحتی و ویژگیهای مدلهای جادهای» قرار میدهد. یک تصویر تکی به وضوح جلوی MC20 را با دریچههای گلگیر GT2 در دید ساده نشان میدهد. تغییر سطوح نور در تصویر چیز بیشتری را نشان نمی دهد، به جز نمای جلوی فیبر کربنی با اسپویلر پایین تر که تقریباً به اندازه GT2 تهاجمی نیست.
اگر این خودروی جدید واقعاً یک GT2 قانونی جاده ای باشد، ممکن است MC20 8 سرعته اتوماتیک برای جعبه شش سرعته متوالی باشد. سیستم تعلیق ارتقا یافته و ترفندهای هوایی بیشتر عملا تضمین شده است، اما در مورد موتور چطور؟ Nettuno V-6 در هر دو مدل استاندارد MC20 و GT2 621 اسب بخار قدرت تولید می کند که مطمئناً جسورانه است اما لزوماً ماده “سوپر اسپرت” نیست. با این حال، یک MC20 دیگر فقط برای پیست وجود دارد که 730 اسب بخار قدرت دارد. MCXtrema را به خاطر دارید؟ سال گذشته در هفته خودروی مونتری عرضه شد. چقدر راحت.
مازراتی هر چه برنامه ریزی کرده باشد، به MC20 Icona و MCXtrema فوق الذکر در چمن در The Quail خواهد پیوست. اگر میخواهید ساعتها را همگامسازی کنید، اولین نمایش بزرگ در 16 آگوست دقیقاً ساعت 9:12 صبح به وقت اقیانوس آرام برگزار میشود.