
از نظر بصری، این ابرخودرو دارای بدنه جدید DMC است. در جلو، کیت شامل گلگیرهای جدید با دریچه های GT3 مانند در بالا است. همچنین یک مشبک رادیاتور فیبر کربنی، رکابهای جانبی جدید، و ورودیها و خروجیهای هوای اضافی برای کمک به تنظیم دمای محفظه موتور دریافت میکند.
مازراتی با MC20 به بازار ابرخودروها بازگشت. بیش از دو سال پیش رونمایی شد و در اوایل سال جاری نسخه قابل تبدیل را تولید کرد. Cielo اخیراً اولین نمایش خود را در ایالات متحده در The Quail در هفته اتومبیل مونتری انجام داد.
DMC همچنین پیشرانه خودرو، موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو Nettuno V6 را ارتقا داده است. خروجی موجود 621 اسب بخار (463 کیلووات) و 538 پوند فوت (729 نیوتن متر) گشتاور است، اما یک ECU تازه، یک فیلتر هوای جدید و یک سیستم اگزوز اسپورت، توان آن را به 705 اسب بخار (525 کیلووات) می رساند. 646 پوند فوت (875 نیوتن متر) گشتاور.
در عقب، بال عقب بزرگ فیبر کربنی DMC بیشترین توجه را به خود جلب می کند و دارای پایه های ساخته شده از آلومینیوم فورج شده است. قسمت پشتی نیز دارای مقداری فیبر کربن با پیش بند عقب جدید و داخل دیفیوزر است. این یک ارتقاء ظریف است که ظاهری مسابقه ای به ابرخودروی براق می دهد.
متخصص آلمانی DMC مجموعهای از بهروزرسانیها را برای سوپراسپرت مازراتی MC20 در دسترس دارد. این یک ارتقاء وحشیانه نیست، اما جلوههای بصری خودرو را بهبود میبخشد و پیشرانه را تغییر میدهد و اسب بخار و گشتاور بیشتری نسبت به نسخه استوک تولید میکند. این یک ارتقاء ظریف و اسپرت است که به این مدل خیره کننده کمک می کند تا از سایر MC20 ها متمایز شود.
مازراتی همچنین دارای ارتقاء سیستم تعلیق اسپرت است. مرکز ثقل خودرو را حدود 30 میلی متر (1.2 اینچ) کاهش می دهد. DMC همچنین چرخهای این سوپراسپرت را جایگزین میکند و چرخهای آهنگری 20 و 21 اینچی را از PUR Wheels در کانادا نصب میکند. در داخل، تیونر کابین را با نام تجاری اثاثه یا لوازم داخلی خود به پایان رساند.
اولین مازراتی DMC، Gran Turismo “Sorvano” در سال 2011 بود، درست پس از تاسیس آن در سال 2009. از آن زمان، این متخصص رول رویس، فراری و بسیاری دیگر را تیونینگ کرده است، و ما امیدواریم که DMC روی مدل های آینده مازراتی کار کند، زیرا این شرکت خط تولید خود را تحت مجموعه جدید Stellantis بازسازی می کند.
9 عکس ها