ماشین شاسی بلند بهتر است و یا کروک ؟ مقایسه !!! گواهیران | alfaromeoblog

لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. دلیل افزایش تقاضا ماشین‌های شاسی‌بلند در چیست؟ در زبان انگلیسی ماشین شاسی‌بلند را با نام Sport Utility Vehicle یا مخفف SUV می‌شناسند.

  • از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد.
  • رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است.
  • پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت ۱۲۶ هزار دلار خواهیم بود.
  • ماشین‌هایی که به دلیل رفاه، امکانات، نکات فنی و ایمنی بالاتر توجه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند.
  • اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند.

این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است. این مدل ویژگی‌های دیگری همچون تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپر‌های عملکردی و میله تثبیت کننده عقب مجله خبری خودرو آلفا رومئو را عرضه می‌کند. خودرویی که براساس فاکتورهای سادگی و زیبایی شکل گرفته و از 50 تا 60 هزار دلار براساس تریم قیمت گذاری می شود. نمونه پایه با موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو و 248 اسب بخار خروجی(گشتاور 273 پوندفوت) ارائه می شود.

بررسی مشخصات هایما S7 توربو پلاس

سایر تکنولوژی های ایمنی مدرن شامل سیستمی می‌شوند که در صورت باز شدن کیسه هوا (مانند سرویس OnStar جنرال موتورز) به سرنشینان هشدار می‌دهند. FCW مخفف Forward Collision Warning (سیستم اخطار برخورد)،AEB مخفف Autonomous Emergency Braking (ترمز اضطراری اتوماتیک) به همراه قابلیت تشخیص عابر و BSW (اخطار نقطه کور) از آن دسته تکنولوژی‌های مخصوص جلوگیری از تصادفات هستند. برخی از مدل‌های متوسط و بزرگ شامل ردیف سوم از صندلی‌ها هستند که ظرفیت حمل مسافر را به شش، هفت یا هشت نفر افزایش می‌دهند. مصرف متوسط KMC K7 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 64 لیتری آن مسافت 750 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. نسل اول SX5 طراحی بین کراس‌اورها و ون‌ها را داشت و به همین دلیل در دسته‌بندی خودروهای MPV قرار می‌گرفت، اما در نسل دوم آن فردا SX5 یک خودرو کاملاً کراس‌اور بود. صندلی‌های عقب هایما S7 توربوشارژ دو تکه تاشو است و گرمکن صندلی این خودرو محدود به صندلی‌های جلو آن است.

اجاره ماشین سانتافه

یکی از برترین های جی ال اس مدل آ ام گ 63 است که از موتور 577 اسب بخاری با گشتاور 561 پوندفوت استفاده می کند. تویوتا هایلندر را می توانیم اولین شاسی بلند هیبریدی با سه ردیف صندلی بنامیم. نمونه هیبریدی این محصول در حالت ترکیبی 306 اسب بخار خروجی دارد و مصرف سوخت مناسبی را برای یک شاسی بلند ارائه می دهد.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

از ویژگی‌های مثبت تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد. ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود. تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل‌های پیشین این خودرو به موتور‌های V8 مجهز بودند که حداقل ۴۴۰۰ سی سی قدرت را عرضه می‌کنند.

http://3dprintingindustry.ir