ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | alfaromeoblog

بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با قدیم، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

  • سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود.
  • سیستم‌های کمکی راننده بورگوارد BX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است.
  • طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد.

طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX و کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین مدل 2018 آن به نسبت رقبا، کمی بهتر است. علاوه‌براین، همواره می‌‌توان از این برند ژاپنی انتظار تولید خودروهایی باکیفیت بالا و استهلاک کم داشت که میتسوبیشی ASX هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه کیا سورنتو در بازارهای جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره به فروش می رسد اما در کشور ما فقط به صورت دو دیفرانسل 7 نفره وجود دارد. یکی از نکات منفی خرید شاسی‌بلند نو، مستهلک شدن ناگهانی آن است، چرا که اتومبیل مذکور، طی دو یا سه سال اول تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهند. اما تعریف مستهلک بودن در سال‌های مختلف با توجه به قیمت سوخت و دیگر هزینه‌ها تغییر می‌کند. متاسفانه شرکت های وارد کننده وسازنده خودروهای چینی یکبار مصرف که یکروزی با قسط وبی ضامن به مردم می‌فروختند حالا ارزش پیدا کردن که مفت نمی ارزد چرا خودروهای اروپایی را معرفی نمی کنید که قیمت آنها بسیار پایین تر از این چینی های یکبار مصرف است.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. اکورا از منظر طراحی برتر و کیفیت همواره قواعد و قوانین خود را دنبال کرده تا تبدیل به یک انتخاب برتر در بازار خودروهای لوکس باشد. ام دی اکس با موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر(با خروجی 290 اسب و گشتاور 267 پوندفوت) و نمونه هیبرید ارائه می شود که تا 321 اسب بخار خروجی دارد. برای آنها که در جستجوی یک شاسی بلند لوکس با مجموعه ای از امکانات فناورانه هستند قطعا اعضا خانواده جی ال اس جز انتخاب های برتر قرار خواهند داشت. محصولات جی ال اس با موتورهای قدرتمند توربو دوقلو از 70 تا 127 هزار دلار قیمت دارند.

هیوندای پالیسید

از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند. اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودمان هستند. این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند. ازاین‌رو با خودرویی باکیفیت و سطح بالای آپشن‌ها و مشخصات فنی روبه‌رو هستیم که رقابت سایر گزینه‌های چینی با آن کار ساده‌ای نیست. تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی سوئیست DX3

از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. ایران خودرو در حال حاضر چند خودروی SUV تولید می‌کند که جزو گزینه‌های پرفروش در بازار هم محسوب می‌شوند. در بین این خودروها، دو مدل کراس اور هم معرفی می‌کنیم که اگرچه از دیدگاه تخصصی نمی‌توان به آنها شاسی بلند گفت، اما از نظر برخی افراد، در دسته خودروهای نیم‌ شاسی قرار می‌گیرند. به‌طور کلی بد نیست بدانید که خودروهای کراس اور، معمولا سبکتر از SUV ها هستند و پلتفرم اصلی آنها مشابه خودروهای سواری معمولی (سدان) است. در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم.

http://3dprintingindustry.ir