ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | alfaromeoblog

طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع تیوولی، باعث شد تا در همان ابتدای ورودش به بازار کشور ما ، بتواند نظر بسیاری از مشتریان کشور را جلب کند و به گفته شرکت خودرو رامک ، خرید ماشین تیوولی جزو پرطرفدار ترین شاسی‌ بلندهای این شرکت به حساب می‌آید. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است.

  • این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.
  • در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود.
  • بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد.
  • تغییراتی از قبیل تایر و لاستیک‌های بزرگ و ایجاد تغییرات فرمان و سیستک تعلیق می‌تواند بر نحوه برخورد یک خودرو در شرایط اضطراری مانند تغییر خط اضطراری و… تاثیر گذارند.

نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این خودرو، شکیل و عامه‌پسند باشد. خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد. رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است مجله خبری خودرو آلفا رومئو که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد. رنو داستر یا داچیا داستر، اولین ماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل اول آن نیز، نخستین بار در سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد. لازم به ذکر است که قیمت این خودروها به دلیل تنوع انواع آن‌ها از هر برند و شرکت خودروسازی اختلاف قیمت‌های زیادی دارند.

بهترین شاسی بلندها چه ماشین‌هایی هستند؟

سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید. امکانات ایمنی کابین فیدلیتی شامل 4 ایربگ، دو عدد ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو و دو عدد ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد . از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است . اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد . شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست .

رنو داستر، شاسی‌بلندی متفاوت

این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند . علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند. در ادامه با سایت کاروکیا همراه باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید. آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود.

جک خودروهای شاسی بلند

نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد. ما در یکی از مقالات خورد بانک تفاوت خودروهای دنده ای و اتومات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد.

http://3dprintingindustry.ir