- Eccentricia V12 برداشتی مدرن از لامبورگینی دیابلو است.
- این خودرو دارای یک موتور 5.7 لیتری V-12 با قدرت 550 اسب بخار با یک گیربکس دستی شش سرعته است که با سیستم تعلیق و داخلی مدرن همراه شده است.
- تنها 19 نمونه برای تولید برنامه ریزی شده است که تحویل آن از تابستان آینده آغاز می شود.
کمی بیش از یک سال پیش، Eccentrica Cars قصد خود را برای ساخت لامبورگینی Diablo restomod اعلام کرد. مجموعه ای زیبا از عکس های رندر شده توسط رایانه همراه با این اعلامیه بود که دیابلوی تمیز اما هنوز وجود نداشت را نشان می داد. اکنون، این شرکت به تعهد خود با Eccentrica V12 عمل کرده است – یک “وسیله نقلیه کاملاً قابل رانندگی” که اولین حضور خود را در The Quail انجام می دهد.
در بیرون، مطمئناً شبیه دیابلو است. چرخهای 19 اینچی کاملاً جدید هستند، اما به نظر میرسد که چراغهای جلوی پاپپایین کانسپت سال گذشته از بین رفتهاند. پاپآپهای قدیمی هنوز در جای خود هستند و بالای یک فاسیا تیز با چراغهای LED یکپارچه قرار دارند. دریچههای بازطراحیشده، قوسهای چرخهای جلو باز شده با رکابهای جانبی، و روکش موتور جدید بهروزرسانیهای عمده در نمای بیرونی را تکمیل میکنند. مطمئناً ظاهر تمیزی است.
ماشین های اسنتریکا
وسایل داخل هم تمیز هستند. Eccentrica Cars فضای داخلی کلاسیک Diablo را با موارد مدرن مانند نمایشگر دیجیتالی راننده و سیستم سرگرمی اطلاعاتی که تقریباً تا مرکز دایره امتداد دارد ادغام کرد. چندین سوئیچ و دکمه روی کنسول میانی وجود دارد و همچنین یک اهرم دنده دستی دریچه ای صادقانه وجود دارد. هر چند گیربکس قدیمی لامبورگینی را تعویض نمی کند. یک دستی شش سرعته به روز شده با نسبت های مختلف وجود دارد که نیرو را به چرخ های عقب می فرستد.
در مورد موتور، این یک لامبو V-12 5.7 لیتری ارتقا یافته است. Eccentrica میل بادامک جدید، بدنه دریچه گاز الکترونیکی جدید و فلایویل جدید اضافه می کند. همچنین یک سیستم اگزوز وسط خروجی سفارشی پیچ شده است و همه اینها منجر به تولید حداکثر 550 اسب بخار قدرت و 442 پوند فوت گشتاور می شود. علاوه بر این، این شرکت میگوید که انتقال نیرو در مقایسه با دیابلو سهامی نرمتر و پیشرفتهتر است. راستش، ما مطمئن نیستیم که در این مورد بهتر است یا بدتر.
ماشین های اسنتریکا
شاسی و سیستم تعلیق نیز ارتقا یافته است. بر روی دمپرهای فعال سوار می شود و یک سیستم بالابر جلو را برای کمک به پاک کردن دست انداز های سرعت مزاحم در خود جای داده است. تقویتکنندههای کامپوزیت اضافه شدهاند، اگرچه Eccentrica جزئیاتی در مورد تغییرات ارائه نمیدهد. ترمزهای برمبو در گوشه ها پیچ می شوند و رانندگان از فرمان برقی استاندارد لذت خواهند برد.
امانوئل کلمبینی، موسس و رئیس Eccentrica می گوید: “Eccentrica V12 یک پروژه اشتیاق شخصی است که از تحسین مادام العمر من برای Lamborghini Diablo ناشی شده است.” “در حالی که من چنین طراحی اصلی را تحسین می کنم، می خواستم تجربه رانندگی را افزایش دهم.
آنچه امروز اینجا میبینید، نتیجه تلاش تیم مهندسی ما برای ارائه خودرویی است که از مرزهای آنچه قبلاً در فناوری و عملکرد قابل دستیابی بوده است، فراتر میرود.»
32 عکس ها
اکسنتریکا
اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تحویل 19 خودروی تولیدی برنامه ریزی شده در تابستان 2025 آغاز خواهد شد.