ما نگاهی انحصاری به داخل انبار سری خودروهای تاریخی SEAT می اندازیم


احتمالاً نام انبار افسانه ای A122 در کارخانه SEAT در بارسلون را شنیده اید. این مکانی است که SEAT Historics هفت دهه آثار کلاسیک را در آن نگهداری می کند.

در واقع، شما احتمالاً تمام محتوایی را که در رسانه های اجتماعی (اینستاگرام و TikTok) در آخرین بازدید خود منتشر کرده ایم، مشاهده کرده اید.

هر نمونه قدیمی منحصر به فرد است، با داستان و کار سخت خود پشت آن. وقتی صحبت از بازسازی این سنگ‌های قیمتی می‌شود، کار و سرمایه‌گذاری برابری لازم است. اگر ما را باور ندارید، به حلقه زیر نگاهی بیندازید.

“اتاق زنگ زده” SEAT Historics

اتاقی که در اینجا می‌بینید اغلب به عنوان «منطقه زنگ‌زدگی» نامیده می‌شود، ایزیدره لوپز، شوخی‌های SEAT Historics.

لوپز در حالی که در مقابل چند خودروی خاص ایستاده است، می‌گوید: «این یک انبار کوچک است که در آن تعدادی ماشین منتظرند تا نجات یابند و دوباره ساخته شوند تا بخشی از مجموعه موزه شوند.

در میان خودروهایی که در کمین نشسته‌اند، می‌توان به یک SEAT 1500 (پدربزرگ SEAT Alhambra)، یک پیکاپ 1500 متعلق به ناوگان Telefónica، یک خانواده شیشه‌ای 1400 (که تنها چهار نفر از آنها در اسپانیا زنده مانده‌اند) و یکی از خودروهایی اشاره کرد. دو 1400 بازدید که تا کنون ساخته شده است.

کلاسیکوهای SEAT Históricos برای رستوران

بسیاری از خودروهای مشابه جدید که در حال حاضر در انبار A122 به نمایش گذاشته شده اند، نیاز به بازسازی قابل توجهی داشتند.

لوپز می گوید: «این یکی از سرگرم کننده ترین و جالب ترین بخش های کار ما است. اما صادق بودن با تاریخ و مردم، به ویژه با مهندسان و متخصصانی که آنها را خلق کرده اند، این مسئولیت را نیز بر عهده دارد.»





منبع