محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | alfaromeoblog

بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است. امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد. قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است.

  • بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است.
  • قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است.
  • البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است.
  • از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی کابین نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، صندلی 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو و رنگ چرم قهوه‌ای موکا می‌شود. امکانات رفاهی کابین دیگنیتی نیز شامل ورودی بدون کلید، کیلس استارتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی 6 حاله برقی راننده و دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو عقب و وجود کنسول وسط تاشو برای سرنشینان عقب و روکش صندلی چرم و ایزوفیکس صندلی می‌شود. باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است . ​تویوتا CHR، جدیدترین کراس‌اوور ژاپنی محسوب می‌شود که بهتر است آن را یک خودروی کوپه بلندقد بدانیم تا یک ماشین شاسی ‌بلند جمع‌وجور؛ البته خرید تویوتا chr به‌عنوان یکی از قوی‌ترین گزینه‌های لیست ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران، از آن نام برده می‌شود. نسل جدید کیا اسپورتیج در واقع نسل چهارم این ماشین شاسی ‌بلند پرفروش محسوب می‌شود که از سال 2016 تاکنون، روی خط تولید شرکت کیا قرار دارد.

بررسی کیا ریو ۲۰۲۳؛ جانشین جذاب پراید به ایران آمد

در جنگ جهانی دوم نیاز به خودروهای عملیاتی با قدرت مانور در خارج از جاده، باعث شد تا ماشین‌هایی مثل جیپ و لندرور شکل بگیرند، بعد از آن رفته رفته خودروهای شاسی بلند به بازار راه پیدا کردند و در حال حاضر هم بزرگترین بخش خودرو‌ها در آمریکا را تشکیل می‌دهند. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 مجله خبری خودرو آلفا رومئو و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد. این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت.

طبقه‌بندی خودروهای شاسی‌بلند[ویرایش]

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اندازه‌گیری شده که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن قادر است تا مسافت 700 کیلومتر را با هر باک پر طی کند. ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد. با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود.

همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است.

http://3dprintingindustry.ir