محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | alfaromeoblog

کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه مجله خبری خودرو آلفا رومئو است. گیربکس این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است.

  • اگر بخواهیم در بین محصولات جی‌ای‌سی پرفروش‌ترین خودرو این برند در چین را انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی گزینه اول ما اس ۳ کامپکت است.
  • این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند.
  • رنو داستر یا داچیا داستر، اولینماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل یکم آن نیز، اولین بار در سال 2010 به بازارهای جهان عرضه شد.
  • یکی از نکات منفی خرید شاسی‌بلند نو، مستهلک شدن ناگهانی آن است، چرا که اتومبیل مذکور، طی دو یا سه سال اول تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهند.

هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

کیا سلتوس

حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد. طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند. در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد.

بررسی مشخصات فنی سوئیست DX3

سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است. متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد. این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است.

میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد. مدیران خودرو هم یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که به مونتاژ انواع خودروهای خارجی می‌پرازد. چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت. مدیران خودرو کار خود را از سال 1381 آغاز کرد و اکنون به مونتاژ خودروهای کارخانه چینی چری می‌پردازد. پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد.

http://3dprintingindustry.ir