
Maybach چندین قطعه کربن جدید دریافت می کند که طراحی را برجسته می کند. مواد سبک وزن برای لبه جلو، ورودی های هوا، اسپویلر سقف و صندوق عقب و رکاب های جانبی استفاده می شود. منصوری همچنین از کربن برای دیفیوزر عقب استفاده می کند که با یا بدون چراغ ترمز مرکزی در دسترس است. به گفته تیونر، ارتقاها عمداً محتاطانه هستند.
مرسدس-مایباخ S-Class توسط Mansory یک تبدیل کامل است که خیلی وحشی نمی شود. این یک ارتقاء ظاهری ظریف است که با افزایش عملکرد مناسب در هر دو مدل S-Class Maybach همراه شده است. گاهی اوقات برای برجسته شدن چیز زیادی لازم نیست.
منصوری به مشتریان آزادی زیادی در ارتقای فضای داخلی می دهد. مشتریان میتوانند از میان طیف وسیعی از مواد، از جمله اینلههای کربنی، پدالهای آلومینیومی، فرمان اسپرت چرمی و غیره، انتخاب کنند. این با نشان های ظریف منصوری نیز در دسترس است.
28 عکس ها
منصوری چیزی بیش از استایل مایباخ را تغییر می دهد. S580 و S680 دارای ECU Performance PowerBox Mansory و یک سیستم اگزوز چهار لوله جدید هستند. S580 دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو است، در حالی که S680 دارای موتور قدرتمند V12 – یک واحد 6.0 لیتری دو توربوشارژر است.
چند هفته پیش، منصوری برداشت خود را از مرسدس مایباخ GLS فاش کرد. رعد و برق قدرت بیشتری به شاسیبلند داد و طراحی اصلاحشدهای به آن داد و اکنون جادوی خود را روی مرسدس-مایباخ S-Class اعمال میکند. این سدان لوکس تغییر کاملی در منصوری دریافت می کند که شامل افزایش قدرت اسب بخار برای S580 و S680 می شود.
این منجر به تولید 600 اسب بخار قدرت (447 کیلووات) و 604 پوند فوت (820 نیوتن متر) گشتاور، افزایش 97 اسب بخار (72 کیلووات) و 88 پوند فوت (120 نیوتن متر) گشتاور می شود. سخت افزار اضافه شده به S680 قدرت آن را با 108 اسب بخار (80 کیلووات) و 73 پوند فوت (100 نیوتن متر) به 720 اسب بخار (536 کیلووات) و 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) افزایش می دهد.