مرسدس بنز، لیست انواع خودروهای مرسدس بنز Mercedes Benz خودرو | alfaromeoblog

تمامی این بنزها در بالاترین کیفیت فنی بوده و به صورت کارواش شده تحویل داده می شوند . در مورد چراغ‌های عقب هم بنز چیزی کم نگذاشته و طراحی خاص آن به‌ ظاهر اسپرت این ماشین افزوده است. یکی از پارامترهایی که چراغ‌های عقب این خودرو را جذاب‌تر کرده، چینش مورب ردیف‌های مجله خبری خودرو آلفا رومئو ال‌ای‌دی در کنار هم خواهد بود. یکی از نکات جالب در خرید ماکت بنز محدود بودن تیراژ تولیدات با کیفیت آن است زیرا این ماکت ها معمولا کمیاب و همیشه دارای افزایش ارزش هستند. نکته دیگر اینکه تمامی تولید کننده های این ماکت ها دارای مجوز از کمپانی بنز می باشند .

بنز 2022 EQS (معرفی کامل مشخصات + عکس)

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBA, BA, ABS, DSC، سیستم کلید هوشمند و استارت دکمه ای، سیستم ضد سرقت، قفل فرمان خودکار و کاپوت فعال در هنگام تصادف است. مرسدس بنز C200 که از جدیدترین مدل های سری C کمپانی بنز در ایران محسوب می شود، از کلاس و وجهه ی خاصی برخوردار است و در هنگام عبور از خیابان ها، همه نظرها را به خود جلب می کند. این خودروی لوکس با توجه به امکانات رفاهی فوق العاده و فضای داخلی با ترکیبی از اسپورت و کلاسیک، طرفداران زیادی دارد . شرکت خودروسازی مرسدس بنز به عنوان اولین کارخانه تولید اتومبیل جهان محسوب می شود کار خود را از سال 1926 به طور رسمی آغاز نموده است، اما پروسه ی تاسیس این کمپانی داستان مفصل و جالبی دارد که به اختصار به آن می پردازیم. اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص این کمپانی هستید، باید به شما این نوید را بدهیم که اجاره خودرو یکی از راه هایی است که شما می توانید رانندگی با محصولات این کمپانی را تجربه کنید.

در آوریل سال ۱۹۷۱ نسل تازه‌ای از مدل‌های اس‌ال، با کد مرسدس بنز آر۱۰۷ و سی۱۰۷ به بازار عرضه شد. هیئت مدیره مرسدس بنز برای تولید این ماشین به صورت رودستر تردید داشت. مهم‌ترین بازار این محصول در آمریکا بود و مدیران بنز نگران بودند که قوانین سختگیرانه‌ای که برای ایمنی ماشین‌های روباز در آمریکا در حال تصویب بود، فروش این ماشین را مشکل کند. آن‌ها فکر می‌کردند که شاید بهتر باشد به جای ماشین روباز، مدلی با طرح تارگا (سقف نیمه باز) تولید شود. بین سال‌های ۱۹۵۴ تا سال ۱۹۵۹، مرسدس بنز با عرضه سری مرسدس-بنز ۱۸۰ نسل تازه‌ای از ماشین را ساخت که به پونتون مشهور شد.

http://3dprintingindustry.ir

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای بنز را دارند، باید در لحظه از قیمت بنز باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های بنز را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

دهه ۲۰۰۰[ویرایش]

راننده شرکت فردی مجرب و مسلط به امور تشریفات بوده و کت و شلوار برای جابه جایی شما به استقبالتان می آید. دراجاره خودرو بنز با راننده تمام هزینه ها و خسارت پیش آمده تا پایان رنت خودرو به عهده راننده شرکت می باشد. قیمت اجاره بنز برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است. در بخش تجهیزات ایمنی مچهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک، سیستم های پایداری و کمک راننده EBD, ABS، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده و دارای ریموت کنترل رادیویی است.

  • از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، آینه های جانبی دارای سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی حافظه در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب و سقف پانوراما در نسخه سفارشی اشاره کرد.
  • شرکت بنز به سیستم موتورها و باتری‌های این خودرو آن‌چنان اطمینان دارد که به مالک این خودرو اجازه باز کردن درب کاپوت را نمی‌دهد.
  • تمامی این بنزها در بالاترین کیفیت فنی بوده و به صورت کارواش شده تحویل داده می شوند .