مرسدس بنز ممکن است سرانجام نام کلاس V را به آمریکا بیاورد


زمانی که مرسدس بنز نسل بعدی ون خود را به آمریکا بیاورد، ظاهراً نام کلاس V را بر تن خواهد کرد. مقامات مرسدس ناشناس تایید کردند WardsAuto این مدل زمانی که در سال 2026 به فروش می رسد، نامگذاری EQV را حذف می کند.

مرسدس در ماه مه 2023 برنامه های ون خود را شرح داد و معماری VAN.EA را اعلام کرد که زیربنای ون های لوکس سایز متوسط ​​جدید در ایالات متحده و جاهای دیگر خواهد بود. طبق آخرین گزارش، مرسدس این ون را با تنظیمات تک موتوره و دو موتوره در پیکربندی‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک و دو ظرفیت باتری عرضه خواهد کرد.

مرسدس از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد WardAuto گزارش زمانی که توسط موتور 1، به ما می گوید که نمی تواند در مورد برنامه های محصول آینده بحث کند.

مرسدس در سال گذشته اعلام کرد که این ون ها بردی بیش از 310 مایل خواهند داشت. مانند اکثر ون های موجود در بازار، این شرکت آن را در انواع فاصله محورها و تنظیمات صندلی ارائه می کند. این پلتفرم همچنین زیربنای ون های باری بزرگتر خواهد بود که برای سفارشی سازی ساخته شده اند.

علاوه بر این، این پلتفرم زیربنای ون های کمپر سایز متوسط ​​و کامل خواهد بود تا خریداران را جذب کند. با ID رقابت خواهد کرد. فولکس واگن مدل کمپر Buzz California در سال 2021 معرفی شد و قرار است پس از سال 2025 به نمایندگی ها برسد.

مرسدس قبلاً متریس را در ایالات متحده عرضه می کرد، اما فروش ضعیف این مدل را در پایان سال 2023 از بین برد. با این حال، تقاضای ضعیف باعث کاهش اشتیاق این برند برای ارائه ون در ایالات متحده نشد. امیدوارم این بار کمی موفق تر باشند.



منبع