مرسدس-بنز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | alfaromeoblog

در سال ۲۰۱۱ خودرو MP4-12C و در سال ۲۰۱۲ خودرو پی۱ توسط مکلارن به بازار عرضه شد. از جمله امکانات پیشرفته مرسدس بنز ۵۰۰کا سیستم فنربندی مستقل آن بود که بنز پیش‌تر آن را در مدل ۳۸۰ عرضه کرد. در اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی، مرسدس بنز پای ثابت مسابقات اتومبیل رانی بود و در ساخت مدل‌های مخصوص و گران‌قیمت برای مشتری‌هایش نیز شهرتی به هم زده بود. یکی از نمونه‌های بسیار خوب این دهه مدل مرسدس-بنز اس‌اس‌کی است که در سال ۱۹۲۸ ساخته شد و در سال ۱۹۹۹ یکی از ۲۶ نامزد برای عنوان ماشین قرن بود.

خودرو مرسدس بنز CLA 45 AMG مدل 2017

ما در مکان های مناسبی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، بنادر کروز و هتل ها و… نیز ماشین اجاره می دهیم، خودرو های کافه رنت به دو دسته کلی لوکس و اقتصادی تقسیم بندی شده است که در روشهای مختلف در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می گیرد. این ماشین سرعت 0 تا 100 را در 4.8 ثانیه پر می کند و با توجه به موتور حجیم و پرقدرت، مصرف سوخت پایینی دارد. یلینک آنقدر از دیدن محصول شرکت دایملر شگفت زده بود که در همان روز، سفارش یک اتومبیل دایلمر با موتور دو سیلندر و قدرت 6 اسب بخار را نوشت.

خودرو مرسدس بنز AMG GT R

حجم باک خودرو 74 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. حجم باک خودرو 80 و 70 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. مرسدس بنز G63 و G500 با موتور 3982cc با توان 585 و 421 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 و 610 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 3500 و 2000 تا 4750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیکدو کلاچه و تیپ ترونیک است که می تواند جثه 2429 و 2560 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/5 و 6 ثانیه از حالت سکون تا صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/1 و 11/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 75 و 100 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. حجم باک خودرو 94 و 90 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

محل کمپانی مرسدس بنز

کمپانی بنز در طراحی موتور C200 آنقدر دقیق عمل نموده است که مصرف سوخت آن در حالت جاده ای تنها 5.2 لیتر می باشد و به دلیل این ویژگی های فوق العاده در بخش پیشرانه، اجاره بنز C200 برای تجربه ی یک سواری لذت بخش، مورد استقبال واقع شده است و برای کرایه خودرو بدون راننده گزینه ی مناسبی می باشد. اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص کمپانی بنز می باشید و علاقه مند هستید تا رانندگی با خودروهای این کمپانی را تجربه کنید، می توانید با اجاره خودروهای لوکس از سایت کافه رنت، از جمله محصولات شرکت مرسدس بنز استفاده کنید. اگر قصد رفتن به جلسه مهمی دارید و یا در شهری دیگر، بدون خودروی شخصی قرار دارید، می توانید در کافه رنت درخواست راننده با ماشین دلخوهتان را ثبت کنید و در زمان مقرر راننده به دنبال شما خواهد آمد. بنز در سال 1926 در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد اما عقبه بنز به شرکت مرسدس در سال 1901 بر میگردد و بنز را باید اولین تولید کننده خودرو با موتور بنزینی بنامیم.

http://3dprintingindustry.ir

قوی‌ترین مدل این سری با موتور هشت سیلندر ۵٫۶ لیتری برای بازار آمریکا ساخته شد. اما سرانجام قرار شد با توجه بیشتر به ایمنی، این ماشین به همان صورت رودستر ساخته شود و این امکان باشد تا یک سقف فلزی هم روی آن نصب شود. در این سری برای نخستین بار از یک موتور مجله خبری خودرو آلفا رومئو هشت سیلندر استفاده شد و طراحی زیبای آن و کم بودن ماشین روباز در بازار آمریکا، به سرعت پرفروشش کرد. ساخت مدل کوپه هم با تردیدهایی روبرو بود اما بالاخره این مدل هم به بازار آمد. پس از جنگ، این نخستین خودرویی بود که مرسدس بنز به‌طور کامل طراحی کرد و ساخت.

  • قوی‌ترین مدل این سری با موتور هشت سیلندر ۵٫۶ لیتری برای بازار آمریکا ساخته شد.
  • اما این موتور پیش از آن که برای این خودروی سوپر اسپرت در نظر گرفته شود، در سال ۱۹۸۹ برای استفاده در مدل مرسدس بنز اس‌ال ساخته شده بود.
  • این کمپانی در سال 2020 نیز توانست با غلبه بر رقب دیرینه و هم وطن خود بی ام و و پس از کمپانی تویوتا در رتبه ی دوم ارزشمندی ترین خودروسازی های جهان قرار گیرد.