تلاش مرسدس بنز برای الکتریکی کردن خط تولید خود شامل کلاس G نیز می شود. این خودروساز نسخه تولیدی را بیش از یک سال پیش با کانسپت EQG پیشنمایش کرد. در حالی که جزئیات مشخصی مبهم باقی مانده است، نظرات مقامات شرکت شروع به ترسیم تصویری جالب از آنچه EQG واقعی در هنگام ورود ارائه می دهد، ارائه می دهد.
مرسدس بنز EQG در داخل و خارج از جاده “عملکرد خارق العاده” خواهد داشت
مرسدس بنز EQG در سال 2024 عرضه خواهد شد و به خودروساز زمان زیادی برای تنظیم دقیق محصول می دهد. ما انتظار داریم مرسدس بنز این شاسی بلند را با پیکربندی های مختلف پیشرانه و باتری ارائه دهد. قیمت اولیه نیز مشخص نیست، اما کلاس G همچنان یک مدل کاملا محبوب است. در سال 2021، فروش به رکورد جدیدی رسید و این تقاضا فقط به مرسدس کمک می کند تا پول بیشتری کسب کند. امیدواریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این مدل کسب کنیم.
این شرکت یک پلتفرم جدید زیربنای خودروهای برقی خود به نام EVA2 دارد. با این حال، کلاس G الکتریکی از آن استفاده نخواهد کرد. مطابق با روند موتورگزارش، SUV بر روی یک پلت فرم اختصاصی سوار خواهد شد. کالنیوس به این نشریه گفت: «این وسیله نقلیه خودش است، ایستگاه کامل، و وسیله نقلیه خودش باقی خواهد ماند. یکی دیگر از تفاوت های EQG باتری آند سیلیکونی اختیاری است که مرسدس در این مدل ارائه خواهد کرد. 20 تا 40 درصد چگالی انرژی را افزایش میدهد، اما در بالاترین سطح قرار میگیرد.
6 عکس ها
با این حال، این تنها فناوری باتری نیست که مرسدس بنز روی آن کار می کند. این خودروساز همچنین در حال توسعه باتری های لیتیوم-آهن فسفات برای خودروهای سطح پایه است و مرسدس بنز در حال توسعه سلول باتری جدید با Stellantis و ACC است.
اولا کالنیوس، رئیس هیئت مدیره گروه مرسدس بنز و شخصی که یک نمونه اولیه اولیه را رانندگی کرده است، به روند موتور که این SUV “عملکرد خارق العاده در داخل و خارج از جاده” خواهد داشت. او آن را «لایق» و «سوارش آسان» نامید.
مرسدس اطلاعات زیادی در مورد پیشرانه ارائه نکرده است، اما این کانسپت با چهار موتور الکتریکی که به نسخه تولیدی راه پیدا می کند، معرفی شد. آنها مستقل از یکدیگر عمل می کنند و با گیربکس دو سرعته قابل تعویض آن کار می کنند. در اوایل سال جاری، مرسدس ویدئویی را منتشر کرد که نشان میداد EQG یک چرخش تانک را انجام میدهد – یک چرخش 360 درجه در محور خود. در آن زمان، خودروساز همچنین فاش کرد که این SUV دارای یک محور عقب سفت و سخت طراحی شده و یک سیستم تعلیق مستقل در جلو خواهد بود.
