مرسدس شرط بندی می کند ما از AMG های چهار سیلندر مانند گوشی های هوشمند استقبال خواهیم کرد
انتشار: مرداد 17، 1403
بروزرسانی: 02 فروردین 1404

مرسدس شرط بندی می کند ما از AMG های چهار سیلندر مانند گوشی های هوشمند استقبال خواهیم کرد


اگرچه AMG سال ها است که خودروهای چهار سیلندر می فروشد، اما متخصصان باصفای مدل هایی مانند CLA45 و GLA45 را به دلیل موتورهای 2.0 لیتری ضعیف شان به عنوان AMG پرچرب نمی دانند. علاقه مندان با جدیدترین C63 و GLC63 مشکل دارند زیرا اینها هم اکنون چهار ضربه گیر هستند، البته با یک راه اندازی هیبریدی قدرتمند پلاگین تکمیل شده اند. با وجود عدم تمایل اولیه، مرسدس بر این باور است که ما با AMG های پرچرب با پیشرانه های کوچک آماده خواهیم شد.

صحبت با مجله استرالیایی فروش خودروداون آندر، رئیس این خودروساز، پذیرش تدریجی خودروهای چهار سیلندر پلاگین هیبریدی را با روزهای اولیه گوشی های هوشمند بدون دکمه مقایسه کرد. جیمی کوهن پیشنهاد کرد، درست همانطور که برخی از افراد در ابتدا در برابر دستگاه های تلفن همراه بدون کلید فیزیکی مقاومت می کردند، این فرمت در نهایت به موفقیت گسترده ای رسید.

"من کسی بودم که دلم برای گوشی با کیبورد تنگ شده بود. چگونه می تواند بدون کیبورد بفروشد؟ خوب، اینجا یکی بدون صفحه کلید است. بنابراین این پیشرفت کمی طول می کشد و در نهایت موفق است زیرا محصول خوبی است و این چیزی است که مردم را متقاعد می کند، فکر نمی کنم مسئله ای وجود داشته باشد، این یک انتقال است، و انتقال همیشه زمان می برد و همیشه کمی متقاعدکننده و تجربه می خواهد.

کوهن معتقد است که همین اتفاق در مورد گیربکس های اتوماتیک نیز رخ داد، زمانی که خودروسازان شروع به توقف دستورالعمل ها کردند. خوب، همه برندهای ممتاز نیستند، زیرا BMW هنوز چندین مدل M (به علاوه رودستر Z4) را با سه پدال به فروش می رساند. رئیس مرسدس در استرالیا می گوید مردم برای خداحافظی با تعویض چوب مردد بودند، اما پس از مدتی، دو پدال رایج شد: "وقتی برای اولین بار حرکت نکردیم، همه در مورد گیربکس های اتوماتیک ما متقاعد شدند. اما در نهایت اکنون... همه یکی دارند. "

کوهن اولین مقام بلندپایه مرسدس نیست که از پذیرش یک پیشرانه چهار سیلندر الکتریکی به ضرر V-8 خوب دفاع می کند. همین ماه گذشته، رئیس AMG، Michael Schiebe اعتراف کرد که "برای برخی از مشتریان، آنها زمان می برند تا واقعاً برای این فناوری هیجان زده شوند." او در ادامه گفت: «در مورد فناوری مهم است که ذهنی باز داشته باشیم».

در مصاحبه ای در دسامبر گذشته، رئیس بخش عملکرد مرسدس در آفلترباخ اظهار داشت که AMG قصد دارد تا تنظیمات کوچک شده را حفظ کند زیرا "بسیار بسیار پیشرفته" است. با وجود گزارش ها، C63 به V-8 برنمی گردد و E63 بعدی نیز هشت سیلندر نخواهد داشت. در حالی که پیشرانه CLE63 یک رمز و راز است، Schiebe اطمینان می دهد که این شرکت "تصمیم درستی گرفته است" و همه ما باید برای اولین نمایش جهانی آن "هیجان زده" باشیم. CLE63 کوپه و کانورتیبل جایگزین مدل های دو در C63 و E63 خواهد شد.



منبع