مرسدس در اواسط ژوئیه 2021 به دلیل دریافت هزینه معادل 489 یورو در سال در آلمان برای سیستم فرمان پیشرفته چرخ عقب EQS مورد انتقاد قرار گرفت. استاندارد در ایالات متحده، این فناوری به چرخهای عقب اجازه میدهد تا به جای 4.5 درجه معمولی، تا 10 درجه هدایت شوند. هنگامی که ستاره سه پر برنامه اشتراک جدیدی را برای باز کردن قدرت بیشتر برای مدل های EQ در ایالات متحده اعلام کرد، ما متوجه شدیم که این اجازه را به صاحبان خودروهای الکتریکی با مشخصات یورو داده شود که همین کار را انجام دهند.
18 عکس ها
با این حال، این به عنوان یک اشتراک ماهانه یا سالانه معرفی نشد، بلکه به عنوان یک ارتقاء یکباره برای داشتن دائمی فضای اضافی معرفی شد.
شایان ذکر است که Polestar 2 در پایان سال گذشته یک ارتقاء نرم افزار عملکرد دریافت کرد. این موتورهای الکتریکی را از 408 به 476 اسب بخار (300 تا 350 کیلووات) و از 660 به 680 نیوتن متر (485 تا 500 پوند فوت) گشتاور رساند. همچنین همراه با یک عملکرد کنترل پرتاب و نقشه برداری پدال اصلاح شده برای پاسخ سریعتر ارائه شد.
«موضوعات قانونی» وجود دارد که مانع از ارائه یک بهروزرسانی از طریق هوا توسط این برند لوکس میشود که موتورهای الکتریکی را محدود میکند. این مقام شرکت از وارد شدن به جزئیات دیگر خودداری کرد، اما به نظر می رسد موانع قانونی وجود دارد که باید بر آن غلبه کرد تا امکان پذیر شود.
همانطور که مشخص است، این نوع اشتراک – که هزینه آن سالانه 1200 دلار برای مدلهای سدان و شاسی بلند EQE و EQS است – حداقل در حال حاضر در قاره کهن در دسترس نخواهد بود. نسخه هلندی تخت گاز مجله با سخنگوی شعبه محلی مرسدس در مورد این موضوع حساس صحبت کرد.
آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، اشتراک ها برای ماندن در صنعت خودرو اینجا هستند. آنها با قرار دادن ویژگی های خاصی در پشت دیوار پرداخت، یک جریان درآمد جدید ایجاد می کنند. معمولاً می توانید برای دسترسی به یک عملکرد خاص برای مدت زمان محدودی هزینه ای بپردازید یا آن را به طور کامل خریداری کنید. مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای چیزی که ماشین شما قبلاً به آن مجهز شده است (و عمداً مسدود شده است) به سختی قابل بلعیدن است.