مرسدس-AMG CLA45 S Edition 1 2024 دارای برچسب قیمت غول‌پیکر 82435 دلاری شد


اگر مرسدس AMG CLA45 S Edition 1 را در جاده دیدید، حتما خوب نگاه کنید. تنها 25 دستگاه برای تولید در نظر گرفته شده است، بنابراین احتمالاً دیگر هرگز یکی را نخواهید دید. و نگران اشتباه گرفتن آن با کلاس استاندارد CLA نباشید. با تزئینات نارنجی و حروف بزرگ AMG در طرفین، نمی توان آن را از دست داد.

اینها بزرگترین ویژگی های این Merc انحصاری هستند که اواخر امسال به نمایندگی ها عرضه می شود. هنگامی که وارد می شود، قیمت برچسب نه چندان قابل توجهی 82435 دلار خواهد داشت – 81195 دلار برای ماشین و 1150 دلار برای هزینه اجباری مقصد. با این حال، شما در ازای پول خود چیزهای خوبی دریافت می کنید. نسخه 1 استاندارد با تعدادی دنده در غیر این صورت اختیاری، از جمله بسته آیرودینامیک AMG عرضه می شود. این یک اسپلیتر بزرگ جلو، اسپویلر عقب و یک دیفیوزر عقب بزرگتر را در میان سایر موارد اضافه می کند. شما همچنین AMG Night Package Plus را دریافت می‌کنید، که نشان‌های مشکی و یک درمان خاموشی برای جلوپنجره دارد، که به خوبی با پوشش بیرونی Manufaktur Mountain Grey Magno در Edition 1 جفت می‌شود.

2024 مرسدس-AMG CLA45 S Edition 1

در نسخه انحصاری نسخه 1، تزئینات نارنجی رنگی را خواهید دید که لبه های قسمت پایینی جلو و عقب، دریچه های ورودی گوشه، آینه های جانبی و پانل های راکر را مشخص می کند. همچنین رنگ انتخابی برای حروف برجسته AMG در هر دو طرف است و تا حد زیادی یک نوار شطرنجی را که در امتداد پایین خودرو قرار دارد پنهان می کند. با دقت نگاه کنید و خواهید دید که آن چکرزها در واقع لوگوهای کوچک AMG هستند.

با حرکت به داخل، پکیج صندلی پرفورمنس AMG استاندارد است، اما نسخه 1 تزئینات نارنجی و دوخت کنتراست را به ترکیب اضافه می‌کند. دوخت های نارنجی بیشتری روی داشبورد، مارک CLA45 S روی پشت سری ها، و نورپردازی داخلی ویژه وجود دارد.

2024 مرسدس-AMG CLA45 S Edition 1
2024 مرسدس-AMG CLA45 S Edition 1

این کاملاً یک بسته ظاهری است، اما با توجه به اینکه پیشرانه استاندارد بسیار قدرتمند است، خوب است. برای تازه کردن حافظه، CLA45 S از موتور قهرمانانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ AMG استفاده می کند که به 416 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور افزایش یافته است. هر چهار چرخ را از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه می چرخاند و زمانی که کشش خوب باشد، مرسدس ادعا می کند که شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 4.0 ثانیه دارد.

سپس قیمت وجود دارد. یک CLA45 S استاندارد کمی بیش از 70000 دلار پس از اضافه شدن بسته‌های فوق‌الذکر، تقریباً مشابه قیمت یک BMW M2 یا آئودی RS3 است. اما خریداران نسخه 1 انحصاری همراه با عملکرد خواهند داشت، بنابراین ما مشکوک هستیم که مرسدس هر نمونه ای را که می سازد بفروشد.



منبع