
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
مرسدس-AMG E 53 Spied پیش نمایش سدان اسپرت آینده PHEV
این E 53 استتار زیادی دارد، اما عناصری وجود دارد که ارزش توجه را دارند. این یکی دارای جلوپنجره جعبه تخم مرغی است و طراحی معمولاً به این صورت است که مرسدس جلوپنجره پانامریکانا را روی محصولات AMG خود در حال توسعه پنهان می کند. این سدان روی چرخ های چند پره با روکش مشکی سوار می شود. دیسک های ترمز بزرگ در پشت آنها قابل مشاهده است. در پشت، یک جفت اگزوز دایره ای از بریدگی های سپر بیرون می آیند.

در ماه می، مرسدس E 63 S Final Edition را به عنوان خداحافظی با مدل موجود معرفی کرد. آنها به طور انحصاری با مات Graphite Grey Magno در نمای بیرونی عرضه شدند. چرخ های فورجی 20 اینچی ظاهری مشکی براق داشتند. همراه با پکیج شب AMG عرضه شد که تریم مشکی را به بدنه اضافه کرد.
در داخل، نسخه نهایی با پکیج AMG Performance Seat Package High-End عرضه شد که چرم ناپا را با ترکیبی از مروارید خاکستری تیتانیوم و روکش مشکی اضافه کرد. پلاکی بر روی کنسول وسط، شماره این خودرو را از تولید 999 دستگاهی اعلام کرد.
نسل بعدی مرسدس بنز کلاس E سال آینده به فروش می رسد و این به معنای نسخه های جدید AMG خواهد بود. این عکس های جاسوسی E 53 را در جاده نزدیک نوربرگ رینگ می گیرند.
در حالی که دیدن اینجا دشوار است، مدل های جدید AMG 53 طبق گزارش ها از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی استفاده می کنند، دقیقاً شبیه مرسدس-AMG C 63 SE Performance که اخیراً معرفی شده است. انتظار می رود بخش احتراق نسخه ای از 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ این برند باشد. این تنظیم قدرت 671 اسب بخار (500 کیلووات) را در C 63 ایجاد می کند، بنابراین این رقم برای 53 احتمالاً کمی کمتر است.
11 عکس ها
C 63 SE Performance به جای مبدل گشتاور از یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با بسته کلاچ مرطوب استفاده می کند. ظاهراً این تنظیمات نسبت به یک گیربکس خودکار معمولی پاسخ بهتری ارائه می دهد اما با بهبود سرعت پایین نسبت به طرح دو کلاچه.
ما فقط نگاهی اجمالی به داخل کلاس E جدید از تصاویر جاسوسی داریم. از اندکی که قابل مشاهده است، با داشتن یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی زاویه دار به سبک تبلت در پشته مرکزی، شبیه آنچه در جدیدترین کلاس C وجود دارد به نظر می رسد.
موتور نسخه ویژه بدون تغییر است. M177 توئین توربو 4.0 لیتری V8 604 اسب بخار (450 کیلووات) نیرو تولید می کند و قدرت به هر دو محور منتقل می شود.
منبع