
بروزرسانی: 02 فروردین 1404
مزدا لوگوی خود را ساده می کند
هر شرکتی این کار را انجام می دهد. به جای لوگوهایی با بافت، شخصیت و پیتزا، برندها ظاهر خود را برای عصر مدرن صاف می کنند. مزدا ممکن است آخرین قربانی باشد. بایگانی علامت تجاری اخیر در ژاپن، آرم مزدا را نشان می دهد که بخار شده و بی جان است. غمگین.
خبر خوب این است که لوگوی جدید از ظاهر فعلی مزدا فاصله زیادی ندارد. همان شکل فعلی را حفظ می کند - که شرکت از سال 1997 استفاده می کند - با "M" رو به پایین در مرکز یک نشان دایره ای.

مشخص نیست که آیا این لوگوی جدید رسماً به مدل های آینده مزدا در ایالات متحده راه پیدا می کند یا خیر، اما ما تعجب نخواهیم کرد. بسیاری از رقبای آن در چند سال اخیر ظاهر خود را به روز کرده اند. ب ام و آرم خود را صاف و ساده کرد، آئودی، بیوک، کادیلاک و بسیاری دیگر. با ادامه مسیر گران قیمت مزدا، ظاهر جدید منطقی خواهد بود.
گزینه دیگر این است که مزدا از لوگوی جدید خود بیش از حد برای خودروهای برقی یا سرمایه گذاری مشترک این برند در چین استفاده می کند. مزدا ممکن است قبلاً نسخه ای از این ظاهر را در یک خودروی مفهومی در ماه آوریل استفاده کرده باشد. شاسی بلند آراتا در نمایشگاه خودرو چین 2024 در پکن با لوگوی ساده ای که در جلوی خودرو روشن شده بود، رونمایی شد.
ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ظاهر جدید واقعاً راه خود را به سمت ایالات متحده باز می کند یا خیر.

8 عکس ها
منبع