مشاهده جزئیات مک لارن F1 جی لنو با محصولات Walmart


جی لنو اتومبیل های میلیون دلاری زیادی دارد، اما یکی از جواهرات تاج مجموعه او بدون شک مک لارن F1 او است. این ابرخودروی سه سرنشینه با موتور بی‌ام‌و V-12 تقریباً بی‌ارزش است، اما از آنجایی که آخرین پیشنهادی که لنو برای او دریافت کرد 20 میلیون دلار بود، بیایید به آن ادامه دهیم. ممکن است فکر کنید که او ممکن است آن را با چیزهای گران قیمت توضیح دهد. اما نه. لنو در جدیدترین ویدیوی خود، خراش های رنگ خود را با دسته ای از محصولات والمارت از بین می برد.

برای روشن شدن، این مجموعه ای از محصولات والمارت است با نام او روی آن. لنو خط خود را از اسپری‌های موم و صابون دارد که نام گاراژ همنام او را به خود اختصاص داده است. او به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد که از آن ها نه تنها در اتومبیل های علاقه مند به عابر پیاده که دارد، بلکه حتی با ارزش ترین مک لارن خود استفاده می کند.

لنو تیم کوچکی از افراد دارد که جزئیات واقعی را برای او انجام می‌دهند، زیرا در حالی که مرد ثروتمند ممکن است زمان رانندگی بسیاری از اتومبیل‌هایش را داشته باشد، او قطعاً ساعاتی در روز برای تمیز کردن همه آنها ندارد. آن‌ها مانند هر کس دیگری به کار جزئیات خودرو می‌پردازند، البته با در نظر گرفتن اینکه روی چه چیزی کار می‌کنند. Leno's F1 دارای ایرادات کوچک بسیاری در رنگ است که می تواند میانگین شما را نشان دهد یک تریلر بیاورید نظر دهنده خود را به یک گره می بندد. این به این دلیل است که بیش از 12000 مایل روی کیلومترشمار مسافت دارد که بسیار بیشتر از آن چیزی است که اکثر خودروهای کلکسیونر مشابه در طول عمر خود خواهند دید.

خوشبختانه، جزئیات مک لارن لنو بسیار خوب است. چرخ ها برداشته می شوند و تازه می شوند، چرخش ها از رنگ خارج می شوند و فضای داخلی یکباره می شود.

در هر صورت، اگر تا به حال از خود پرسیده اید که لنو چگونه ماشین هایش را تمیز نگه می دارد، ظاهراً این کار بسیار شبیه شما یا من است. جز اینکه او این کار را در مغازه باورنکردنی خود با ابزارهای تخصصی هزاران دلاری انجام می دهد. با توجه به اینکه واقعاً چقدر آنها را رانندگی می کند، نمی توانید زیاد او را سرزنش کنید.



منبع