مشخصات فنی پراید ۱۴۱ خودرو۴۵ | alfaromeoblog

همچنین رینگ های فولادی، دستگیره های ساده مشکی رنگ، و راهنمای کوچک در کنار گلگیر پراید از دیگر مواردی است که در نمای جانبی مشاهده می‌شود. جالب است بدانید که پراید از رده تولید در آمریکا حذف گردید و شرکت کیا کره جنوبی نیز در سال ۲۰۱۴ از نیوفیس این خودرو در نمایشگاه سئول رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم تا کلیاتی درباره خودرو پراید و تمامی مدل های تولید شده آن را در اختیار شما قرار دهیم.

  • این دقیقا همان جایی است که پراید شما را با مشکل برقی روبه رو کرده است.
  • ایربگ و فرمان هیدرولیک نیز از جمله دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شوند، درحالیکه در مقایسه با نمونه قبلی تغییر چشمگیری در طراحی و ساخت این خودرو حاصل نشده است.
  • همچنین پژو 207 اتوماتیک با قیمت 157 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 77 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
  • پراید ۱۱۱ نیز از این مسئله مستثنا نیست، این خودروی سبک دهه ۸۰ میلادی که فقط با تغییر اندک در شکل چراغ‌های عقب و جلو، جلو پنجره، سپر، شکل پنجره عقب و برخی تغییرات جزئی دیگر، به اسم خودرویی جدید وارد بازار می‌شود.
  • طراحی اصلی آن توسط کمپانی مزدا ژاپن به سفارش شرکت فورد که بعدها در نام خودرو اضافه گردید انجام گرفت.
  • پراید ۱۳۲ SE و پراید ۱۵۱ SE هم دو میلیون تومان و پراید ۱۳۱ SE یک میلیون تومان نسبت به روز یکشنبه ارزان‌تر شدند.

ما در تلاشیم تا بهترین شرایط فروش اقساطی پراید با تحویل فوری را برای مشتریان گرامی فراهم کنیم. در حقیقت بدنه خارجی و کابین داخلی خودرو با وجود طراحی ساده و نه چندان زیبا به همراه کیفیت پایین متریال داخلی هیچ جذابیتی به این محصول پرفروش ایران خودرو نداده است. با این‌حال پراید همچنان بعد از سال ها در لیست فروش نقدی محصولات سایپا جا خوش کرده است.

جدول راهنمای جعبه فیوز پراید

در نمای ظاهری شاهد تغییر مکان چراغ های راهنما از روی سپر به بدنه جانبی در بخش جلویی هستیم. طراحی قالپاق خودرو، و طراحی چراغ جلو از دیگر تحولات بدنه خودرو می‎باشد. همانطور که گفته شد، تاریخچه تولید و عرضه پراید در ایران سیر تکاملی بسیار طویلی را پیموده و در بازده زمانی ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۹ عرضه مدل های مختلفی از آن را شاهد بوده ایم که پروسه تکاملی آن در مدت زمان طولانی اتفاق افتاده است. صندلی های عقبی خودرو نیز برای دو فرد بزرگسال و یک فرد خردسال کاملا مناسب می‌باشد. در بخش بلندگوهای عقبی و شیشه نیز شاهد وجود یک چراغ سوم هستیم که با طراحی لامپ های قرمز رنگ به چشم می‌خورد.

پراید،132،ساده مدل 86

متاسفانه وی نیز از کسانی است که این خودرو را خریداری کرده و همواره از همه‌چیز آن گله دارد. اما استفاده پلاستیک‌های بسیار و حتی بی‌خود و بی‌جهت در جای‌جای کابین و نیز استفاده از پلاستیک‌هایی که به‌هیچ‌عنوان با تریم به‌کار رفته در کابین تطابق ندارد، از دیگر مشکلات پراید است. ساپیا در طول این‌ سال‌ها این خودروی اقتصادی را با نام‌های نسیم، صبا، سایپا 132، سایپا 111، سایپا 141 و سایپا 151 در ایران تولید و عرضه کرده است.

قیمت پراید 131 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پراید 131 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی مجله خبری خودرو آلفا رومئو ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پراید 131 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

http://3dprintingindustry.ir