مشخصات و قیمت و خرید چادر خودرو بنز Benz + ارسال رایگان و تضمین سایز | alfaromeoblog

چراغ‌های جلو از طریق یک ردیف ال‌ای‌دی که از بالا جلوپنجره می‌گذرند به هم متصل شده‌اند و چراغ‌های عقب برای اسپرت‌تر نشان‌دادن این خودرو به شکل یک‌تکه از یک سمت به سمت دیگر رسیده‌اند. بنز یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی بدنه ارگونومی بوده و این موضوع را در تمام محصولات این شرکت می‌توانید به‌خوبی احساس کنید. جدیدترین مدل بنز هم از این قاعده مستثنی نبوده و به لطف همین طراحی ارگونومی و حساب ‌شده‌ای که دارد، می‌تواند مسافت 770 کیلومتری را تنها با یکبار شارژ کامل طی کند. تا کنون کمپانی CMC یکی از گران قیمت ترین ماکت بنز را به ارزش 900 دلر تولید کرده . محصولات کمپانی norev , kk , autoart با قیمت بسیار کمتر دارای کیفیت بسیار عالی و حرفه ای می باشند.

طراحی داخلی بنز S500

مرسدس بنز کلاس CL خودرویی است که از سال 1998 تاکنون در آلمان تولید شده است. این خودرو در کلاس خودرو GT قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو _ محور عقب بوده است. طراحی داشبورد و کابین بنز کلاس CL برگرفته از مرسدس بنز کلاس S سدان این کمپانی است.

http://3dprintingindustry.irبرای حل این مشکل، مرسدس بنز پنجاه سال پس از ساخت نخستین خودرو، در فوریه ۱۹۳۶ مدل مرسدس-بنز ۲۶۰ دی را عرضه کرد که نخستین ماشین با موتور دیزل در جهان بود. حجم این موتور چهار سیلندر ۲٫۶ لیتر بود و ۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. اما جذابیتش به این محدود نشد و ساخت آن آغازگر روندی در صنعت خودروسازی شد که تا امروز ادامه دارد. موتور ۱۲ سیلندر مرسدس آام‌گ بیشتر برای قدرت دادن به پاگانی زوندا مشهور است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صندلی ماشین بنز‌ cla مدل ۲۰۱۸” لغو پاسخ

یک خط ضخیم کرومی از مرکز لوگو عبور و گریل را به دو قسمت تقسیم می کند. در نمای جانبی خط شانه ای از گلگیر جلو آغاز و تا روی درها ادامه دارد. در نمای داخلی شاهد حضور تریم چوبی قهوه ای و چرم تیره با کیفیت با دوخت درشت سفید هستیم. مجله خبری خودرو آلفا رومئو دکمه های کنترلی روی فرمان، دریچه های دایره ای سیستم تهویه و بسیاری جزئیات دیگر یک کابین فوق العاده را بوجود آورده است. یکی از خودروهای سوپر اسپورت کمپانی مرسدس بنز در کلاس کوپه است که با همکاری شرکت AMG تولید شده است.

طول EQS با استفاده از این پلتفرم به 5.265 متر می‌رسد، اما از بیرون این خودرو به‌هیچ‌عنوان کشیده به نظر نخواهد رسید. این خودرو علاوه بر این که باطری قوی‌تری دارد، از دو موتور برای تولید 516 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به گشتاور 828 نیوتن متری یا 0 تا 100 تنها در 4.1 ثانیه‌ای آن اشاره کرد. پیش از این‌که بنز خودروی لوکس و الکتریکی خود را معرفی کند، ماشین‌هایی مانند تسلا در رده اول استفاده از تکنولوژی موتورهای الکتریکی بودند.

  • در صورت نیاز می توانید خودرو را در تهران ، فرودگاه مهر آباد ، فرودگاه امام خمینی و محل اقامت خود در تهران تحویل گرفته و در شهر تهران ، فرودگاه مهر آباد و امام خمینی و…
  • البته این قابلیت فعلاً در اتوبان‌های کشور آلمان قابل‌استفاده است و دیگر کشورها از آن پشتیبانی نمی‌کنند؛ چرا که نیاز به زیرساخت‌های خاصی در مورد اتوبان‌ها خواهد داشت.
  • حجم باک خودرو 67 و 74 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 7 عدد کیسه هوا( راننده- سرنشین جلو- زانویی- پرده ای)، مجهز به سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 4 حالت( کامفورت- اسپورت- اسپورت پلاس- ریس Race)، مجهز به ایموبلایزر، کیلس و دارای قفل مرکزی با کلید برقی است.
  • مرسدس بنز E280 یکی از مدل های پرفروش و محبوب مرسدس بنز در سراسر دنیا می باشد که اصالت بنز در طراحی خارجی و داخلی آن به وضوح دیده می شود.