معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس | alfaromeoblog

القا حس برتری در خودرو با شاسی‌بلند، یکی از دلایل خرید آن توسط برخی از افراد است. ماشین‌های شاسی‌بلند در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شوند که ارزش بالائی را به خریداران القا می‌کند. مدل‌های متنوعی از ماشین شاسی‌بلند وجود دارد که هریک دارای مزیت‌های متفاوتی است. ما در این مقاله خودرو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند از نظر اقتصادی، سفرهای کوهستانی، رفاه، طراحی ظاهری و مصرف سوخت را معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد.

  • ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد.
  • سیستم‌های هشدار دهنده KMC K7 شامل سنسور فاصله جلو، سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر است.
  • با توجه به موتور 1.8 لیتری توربوشارژو امکانات فراوان هایما S7 توربو شانس موفقیت بسیار زیادی نسبت به رقبایش داشت، اما عرضه محدود هایما S7 توربو منجر به سخت‌تر شدن رقابت این خودرو شد.
  • این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود.
  • همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است .

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است. قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 860 میلیون تومان برای تریم اکسلنت مدل سال 1399 و 885 میلیون تومان برای مدل 1400 و برای تریم اکسلنت اسپرت حدود 890 میلیون تومان برای مدل سال 1399 و حدود 920 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

اجاره ماشین شاسی بلند با راننده

در ادامه با ما همراه باشید تا بیش‌ازپیش با انواع این ماشین در بازار خودرو آشنا شوید. با تهیه تریم اس آر تی این خودرو می توانید از سواری با یک آپارتمان 475 اسب بخاری لذت ببرید! امروزه خودروهای SUV حتی از اولین روزهای ورودشان به بازار هم محبوب‌تر هستند. طی سال‌های اخیر، تنوع طراحی و تولید خودروهای شاسی‌بلند با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و برندها توجه زیادی از بازار خودرو را به جلب کرده است. رنو کولیوس، یک خودرو شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که دوره اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

ثبت نام سایپا؛ شرایط فروش فوق العاده و فوری و پیش فروش

همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است. برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر مجله خبری خودرو آلفا رومئو بکشد. 2 کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری از امکانات خوب تیگارد x35 محسوب می‌شوند. از امکانات رفاهی این شاسی بلند می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، تریم چرمی، سانروف، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و آینه تاشو برقی اشاره نمود که از این نظر رقیب خوبی برای هم‌رده‌های خود است.

بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند. شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است. یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد. در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند.

http://3dprintingindustry.ir