معرفی 10 اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در ایران! خبرآنلاین | allescape

معرفی 10 اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در ایران! خبرآنلاین | allescape

بازی با راهنمایی اپراتورها شروع می‌شود و آن‌ها نکات مهمی در مورد بازی و ایمنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. تلاش اپراتورها این است که هیجان بازی حفظ شود اما قرار نیست هیچ بازیکنی به صورت واقعی دچار صدمه بشود و یا گرفتار مسیری شود که به جای تجربه ترس همراه با هیجان و لذت، ترس واقعی را تجربه کند. از طریق صفحه رزرو اتاق فرار اقدام به رزرو بازی در ساعت و روز مد نظر خود نموده و برای. پس محور اصلی این ژانر ترس در اتاق فرار است، هر چند که ماهیت این بازی نیازمند انواع معماها و پازل ها هم هست که دو عامل یاد شده به طور متناسب رعایت می شوند. چیزی که باعث اضطراب و ترس از حبس شدن می شود، تمرکز بر این واقعیت است که شما راهی برای خروج ندارید.

  • اتاق فرار کلبه وحشت با چند تا از دوستانتون تصمیم می گیرید سفری متفاوت به شمال کشور داشته باشید .
  • این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است .
  • مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت.
  • شعبه‌های مختلف عمدتا در مناطقی است که امکان استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی فراهم بوده و از مناطق مختلف شهر تهران در دسترس باشد.

یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا طراحی اتاق فرار کنند. برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند.

اتاق فرار خوابگاه؛ مجموعه اسکیپ تلنت

اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید. مجموعه مرکز بازی های فکری، یکی از بهترین اتاق فرار در تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است. معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. اگر عاشق اتاق فرار در تهران باشید، حتما تاکنون سری به اتاق فرار آی اسکیپ زده‌اید، چرا که این اتاق فرار در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران وجود دارد.

اتاق فرار رخ دیوانه

تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. در این سبک از بازی‌ها احتمالا با یک فضای جذاب و مدهوش کننده روبه‌رو می‌شوید، پس نگاهتان را به ماجرا عوض کنید، کنجکاو باشید و به دنبال نشدنی‌ترین راه‌ها بگردید. دلیل محبوبیت این ژانر اتاق فرار، هیجان و ترس و انتشار آدرنالین در بدن است و در خیلی از موارد بازی انقدر طبیعی است که شما واقعا از ته دلتون می ترسید و برای حفظ خوتون از خطر هر کاری انجام می دهید. معمای بازی به قتل یک تاجر اصفهانی به نام داریوش راستگو مربوط می‌شود. شما باید در مدت زمان یک ساعت تمام تلاشتان را انجام دهید تا قاتل را شناسایی کنید.

اتاق فرار سینما مردگان

حرفه ای گری بعضی از اتاق های فرار ترسناک به حدی رسیده که از معماهای ترسناک برای بازی خودشون استفاده میکنن. از بک دادن های تک نفره گرفته تا حل معماهای تصویری که ترس رو به جون شما میندازه. یادتون نره شمایی که میرید اتاق فرار ترسناک، درسته برای ترس بازی میرید اونجا ولی قصد شما حل معما هم هست. پس به معماهای اتاق فرار هم توجه کنید که اهمیت اون دست کمی از بقیه آیتم ها نداره.