مفهوم Wagoneer S Trailhawk ما را به آینده الکتریکی جیپ امیدوار می کند


جیپ در روز پنجشنبه بالاخره اولین خودروی الکتریکی خود را برای آمریکای شمالی، Wagoneer S، آغاز کرد. یک انحراف اساسی از جیپ‌های معمولی راست و جعبه‌ای که به آن‌ها شهرت دارند، 600 اسب بخار قدرت و ظاهری کاملاً شیک و متمرکز بر روی جاده‌ها دارند. . نگران نباشید، علاقه مندان به جیپ، این شرکت در مورد شما آفرودهای هاردکور فراموش نکرده است. زیرا از کانسپت جدیدی به نام Wagoneer S Trailhawk نیز رونمایی کرده است.

کانسپت Jeep Wagoneer S Trailhawk زیربنای خود را با Wagoneer S معمولی به اشتراک می گذارد. این خودرو بر روی همان پلت فرم STLA Large سوار می شود و در حالی که جیپ نمی گوید چه نوع موتورهایی در زیر آن قرار دارد، گفته می شود که این SUV “تمام قابلیت های خودروی تولیدی جدید.” اگر بخواهیم حدس بزنیم، یعنی همان بسته باتری 100.5 کیلووات ساعتی و پیشرانه دو موتوره 600 اسب بخاری.

Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept 16
Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept 11

قابلیت اضافی را در جزئیات خواهید یافت. کانسپت Trailhawk دارای سیستم تعلیق دو اینچی و لاستیک‌های 31.5 اینچی برای تمام زمین‌ها برای زوایای نزدیک شدن، شکست و خروج بهتر و همچنین چسبندگی بیشتر است. قلاب‌های یدک‌کش با رنگ‌های روشن سپرهای جلو و عقب را تزئین می‌کنند، در حالی که هواگیرهای عملکردی مناطق پرفشار را در چاه چرخ‌ها در طول سفر با سرعت بالا کاهش می‌دهند. فاسیاهای بازطراحی شده همچنین دارای روکش ضد خش برای جلوگیری از آسیب در هنگام ماجراجویی در پیاده رو هستند.

علاوه بر حالت‌های رانندگی خودکار، شن، برف، اکو و اسپرت، مفهوم Trailhawk دارای حالت Rock مخصوص خزیدن با سرعت کم است. یک محور عقب قفل الکترونیکی قابل انتخاب توسط راننده نیز برای مسیرهای به خصوص چالش برانگیز وجود دارد.

Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept 7

در مرکز طراحی مجدد کانسپت تریل هاوک یک فرمان هشت ضلعی جدید قرار دارد. در کنسول مرکزی پشت انتخابگر دنده، یک پنل سوئیچ قرمز رنگ برای حالت درایو و کلیدهای قفل دیفرانسیل مشاهده خواهید کرد. حتی یک دستگیره گرفتن مسافر برای زمانی که کار سخت می شود وجود دارد.

در حالی که جیپ می‌گوید Wagoneer S Trailhawk یک مفهوم است، اما به‌طور قابل توجهی آماده تولید به نظر می‌رسد. تعدادی از قطعات داخلی فانتزی را حذف کنید و این SUV می تواند فردا به عنوان یک تریم برای Wagoneer S معرفی شود. ما گمان می کنیم که این دقیقاً همان چیزی است که جیپ قصد دارد در آینده نزدیک انجام دهد. تجهیزات اضافی به این معنی است که احتمالاً گران‌تر و برد کمتر خواهد بود، اما برای جمعیت خارج از جاده، بسیار جذاب‌تر است.



منبع