از طرف دیگر بروکس گفت که روی صفحه ابزار روی ماشین نوشته شده “کلاچ بیش از حد گرم” (احتمالاً). گفت به محض اینکه متوجه هشدار شده گاز را رها کرده است. ما نمی دانیم دقیقاً چه اتفاقی برای P1 در اینجا افتاده است، اما آنچه ما از آن مطمئن هستیم این است که با توجه به پیچیدگی این وسیله نقلیه، تعمیر ارزانی نخواهد بود.

ما تعدادی مسابقه درگ را در بین ابرخودروها در این وب سایت دیده ایم، اما مک لارن P1 در مقابل فراری لافراری. نهایی در مقابل نهایی، اوج کاری است که هر دو سازنده سوپراسپرت می توانند از نظر مهندسی خودرو و استفاده از سیستم های هیبریدی در خودروهای پرفورمنس انجام دهند.
تماشاگران از بیرون متوجه چیزی غیرعادی شدند، درست زمانی که مک لارن P1 در حال تعویض دنده اول بود. به دنبال آن یک دود رقیق سفید از پشت سوپراسپرت بریتانیایی خارج شد که به ما می گوید که قطعاً مشکلی در قسمت موتور وجود دارد.
به مالکان و علاقه مندانی که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!
23 عکس ها